Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз результатів ефективності формування соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якименко, С. І.
dc.contributor.author Заворотченко, Л. А.
dc.date.accessioned 2019-04-03T12:54:16Z
dc.date.available 2019-04-03T12:54:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Якименко, С. І. Аналіз результатів ефективності формування соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності / С. І. Якименко, Л. А. Заворотченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 221-229. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24002
dc.description.abstract У статті проаналізовано дослідно-експериментальну роботу з впровадження організаційно-педагогічних умов формування соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності. Розкрито специфіку етапів діагностичного дослідження з метою порівняння даних констатувального та формувального етапів експерименту, які є доказом ефективності засобів із виявлення та створення належних оптимальних організаційно-педагогічних умов формування соціальної зрілості старшокласників. Простежено динаміку рівнів сформованості соціальної зрілості учнів експериментальної та контрольної групи і досліджено компоненти соціальної зрілості, а саме: громадянську, особистісну, комунікативну, трудову й етичну зрілість. Висвітлено результати дослідження сформованості соціальної зрілості старшокласників на завершальному етапі експерименту. Результативність експериментальної роботи оцінювалася на основі кількісних і якісних змін рівнів соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності ua
dc.description.abstract The article analyzes experimental and experimental work on the implementation of organizational and pedagogical conditions regarding the formation of social maturity of senior pupils in extracurricular activities. The peculiarities of the stages of the diagnostic study are revealed in order to compare the data of the recording and forming stages of the experiment, which prove the effectiveness of the means for identifying and creating the proper optimal organizational and pedagogical conditions for the formation of social maturity of senior pupils. The dynamics of the levels of social maturity of experimental and control group students was traced and the components of social maturity, namely, civic maturity, personal maturity, communicative maturity, labor maturity and ethical maturity were studied. The results of the study of the formation of social maturity of senior pupils at the final stage of the experiment are presented. The effectiveness of experimental work was evaluated on the basis of quantitative and qualitative changes in the levels of social maturity of senior pupils in extracurricular activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject експеримент ua
dc.subject етапи експерименту ua
dc.subject рівні сформованості соціальної зрілості ua
dc.subject компоненти соціальної зрілості ua
dc.subject experiment ua
dc.subject stages of the experiment ua
dc.subject levels of social maturity ua
dc.subject components of social maturity ua
dc.subject.classification 37(013.42) ua
dc.title Аналіз результатів ефективності формування соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу