У статті представлено аналіз результатів системи експериментальної роботи з перевірки ефективності обґрунтованих педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій
у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Обґрунтовано зміст, технологію та механізми організації експериментального дослідження. Проведено аналіз розроблених наукових основ на відповідних етапах підготовки. Проаналізовано динаміку кількісних і якісних показників сформованості готовності майбутніх учителів до використання
інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Описані методи математичної статистики,
які застосовувалися для визначення достовірності результатів дослідження; доведено ефективність обґрунтованих
педагогічних умов і методики формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у
дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
The article presents the analysis of the results of the experimental work system on the verification of the effectiveness of
reasonable pedagogical conditions of future teachers’ readiness forming for the use of innovative technologies in children’s
health improving and rest institutions. The content, technology and mechanisms of experimental research organization are substantiated.
The analysis of the developed scientific bases at the corresponding stages of training is conducted. The dynamics of
quantitative and qualitative indicators of future teachers’ readiness forming for the use of innovative technologies in children’s
health improving and rest institutions is analyzed. Methods of mathematical statistics are described, which were used to determine
the reliability of the results of the research; the effectiveness of informed pedagogical conditions and methods of future
teachers’ readiness forming for the use of innovative technologies in children’s health improving and rest institutions is proved.