DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23999
Title: До питання про структуру гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу
Authors: Шевченко, Т. Ю.
Keywords: гендер
компетентність
гендерна компетентність
структура гендерної компетентності
батьки-вихователі
gender
competence
gender competence
gender competence structure
foster parents
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шевченко, Т. Ю. До питання про структуру гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу / Т. Ю. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 205-209.
Abstract: У статті обґрунтовано актуальність впровадження гендерного компонента до змісту виховної діяльності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. Авторкою розглянуті та узагальнені теоретичні матеріали вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо сутності та структури поняття “гендерна компетентність”. Проаналізовано авторські моделі структури гендерної компетентності в дослідженнях сучасних науковців. У статті здійснено спробу визначити структурні складові частини гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. Проаналізувавши сутність і структуру гендерної компетентності, авторка статті доходить висновку, що гендерна компетентність є важливим показником загальної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, і вбачає формування гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу перспективою подальшого наукового пошуку.
The relevance of the gender component’s implementation in the content of educational activities of foster parent from family- type orphanages is substantiated in the article. The author considers and summarizes theoretical materials of native and foreign researchers regarding the essence and structure of the gender competence concept, analyzed author’s models of the gender competence structure in researches of modern scholars. An attempt to determine gender competence structural components of foster parents of family-type orphanages is made in the article. Having analyzed the gender competence essence and structure, the author of the article concludes that gender competence is an important indicator of the general competence of foster parents from family-type orphanages, and sees the gender competence formation of foster parents from family-type orphanages as a prospect of further scientific research.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23999
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko T. Yu..pdf197.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.