У статті розглядаються проблеми формування артистизму майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі
фахової підготовки. На підставі того, що артистизм вчителя тісно пов’язаний із психологічними процесами, пропону-
ються рекомендації зі створення загальних психолого-педагогічних умов для індивідуального стилю навчання при фор-
муванні артистизму у студентів, які враховують їх особистісні типологічні особливості темпераменту. Визначений
індивідуальний стиль діяльності окремо для студентів із різними типами темпераменту, представлені рекомендації
щодо створення оптимального соціально-психологічного клімату включаючи спілкування викладача зі студентом та
творчого стимулювання останнього залежно від його психологічних особливостей задля кращого розкриття творчого
потенціалу при формуванні артистизму.
The article deals with the problems of forming the artistry of the future teacher of musical art in the process of professional
training. Based on the fact that teacher’s artistry is closely related to psychological processes, recommendations are made for
creating general psychological and pedagogical conditions for an individual learning style in the formation of artistry in students
who take into account their personality typological features of temperament. The individual style of activity is determined
separately for students with different types of temperament, recommendations for the creation of an optimal socio-psychological
climate are presented, including the communication of the teacher with the student and the creative stimulation of the latter,
depending on its psychological features, for better disclosure of creative potential in the formation of artistry.