DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23992
Title: Теоретичний аналіз сутності та змісту здоров’язбереження у психолого-педагогічній літературі
Authors: Таймасов, Ю. С.
Keywords: здоров’язбережувальні технології
психолого-педагогічна література
зміст
аналіз
науковець
здоровий спосіб життя
health saving technologies
psychological and pedagogical literature
content
analysis
scientist
healthy way of life
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Таймасов, Ю. С. Теоретичний аналіз сутності та змісту здоров’язбереження у психолого-педагогічній літературі / Ю. С. Таймасов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 177-180.
Abstract: У статті проведено аналіз проблеми здоров’я, яка свідчить про те, що здатність людини до збереження свого роду тривалий час визначала його ставлення до свого здоров’я, що розвивається в рамках соціоцентричної парадигми, яка сприяла формуванню розуміння людиною напрямів збереження здоров’я, або з позицій морального ставлення до здоров’я, з боку суспільства, або з позицій його охорони державою, або з позиції турботи самої людини про власне здоров’я. Обґрунтовано, що саме по собі вчення про здоров’я, здоровий спосіб життя людини є одним із найдавніших. Наведена статистика, яка показує зниження рівня здоров’я випускників шкіл. Подібна ситуація і зі здоров’ям сту- дентської молоді. Зростання кількості студентів із відхиленням у стані здоров’я, яке відбувається в основному через приховування абітурієнтами своїх захворювань при вступі до вишу.
The article analyzes the health problem that shows that the ability of a person to preserve a kind for a long time determined his attitude to his health, which develops within the sociocentric paradigm, which contributed to the formation of human understanding of health or health positions of moral attitude to health, from the side of society, either from the point of view of his protection by the state, or from the point of view of the person himself caring about his own health. It is substantiated that in itself the doctrine of health, about a healthy way of life of a person is one of the most ancient. The statistics show the decline in the health of school graduates. The same is the case with the health of student youth. The growth of the number of students with a deviation in the state of health occurs, mainly due to the concealment of entrants in their illnesses when entering the university.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23992
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taymasov Yu. S..pdf193.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.