DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23985
Title: Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту
Authors: Криштанович, С. В.
Keywords: управлінська компетентність
ключові компетенції
фахівці
фізична культура
спорт
наукові підходи
управленческая компетентность
ключевые компетенции
специалисты
физическая культура
научные подходы
managerial competence
key competencies
specialists
physical culture
sport
scientific approaches
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Криштанович, С. В. Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту / С. В. Криштанович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 120-123.
Abstract: У результаті аналізу наукового доробку щодо управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту встановлено, що дана компетентність є складним багатокомпонентним поняттям, яке в сучасній науковій літературі характеризується такими науковими підходами: соціокультурним, діяльнісним, комунікативним, професійним, контекстно-інформаційним та психологічним. Встановлено, що управлінська компетентність майбутнього фахівця фізичної культури і спорту – це сукупність ключових компетенцій, які охоплюють систему знань основ теорії управління. До ключових компетенцій фахівця фізичної культури і спорту варто віднести такі: соціально-особистісну, особистісно-індивідуальну, освітню, аналітичну, оцінно-контрольну, економічну, соціальну, мотиваційну, психологічну, інформаційну та комунікативну. Щоб фахівець не тільки мав управлінську компетентність, але й міг її застосовувати у своїй професійній діяльності, необхідно забезпечити розширення меж професійної підготовки у сфері фізичної культури і спорту, ґрунтуючись на передових підходах у навчанні та нових освітніх стандартах.
Проанализировав научные исследования управленческой компетентности будущих специалистов физической культуры и спорта, установили, что данная компетентность является сложным, многокомпонентным понятием, которое в современной научной литературе характеризуется следующими научными подходами: социокультурным, деятельностным, коммуникативным, профессиональным, контекстно-информационным и психологическим. Доказано, что управленческая компетентность будущего специалиста физической культуры и спорта – это совокупность ключевых компетенций, которые охватывают систему знаний основ теории управления. К ключевым компетенциям специалиста физической культуры и спорта следует отнести следующие: социально-личностную, личностно-индивидуальную, образовательную, аналитическую, оценочно-контрольную, экономическую, социальную, мотивационную, психологическую, информационную и коммуникативную. Чтобы специалист не только имел управленческую компетентность, но и мог ее применять в своей профессиональной деятельности, необходимо обеспечить расширение границ профессиональной подготовки в сфере физической культуры и спорта, основываясь на передовых подходах в обучении и новых образовательных стандартах.
Having analyzed the scientific achievements concerning the managerial competence of future specialists in physical culture and sports, it has been established that this competence is a complex multicomponent concept, which in modern scientific literature is characterized by such scientific approaches as sociocultural, activity, communicative, professional, context-informational and psychological. It is proved that the managerial competence of the future specialist in physical culture and sports is a set of key competencies that en compass the knowledge system of the basics of management theory. The key competences of a specialist in physical education and sport should include the following competencies, such as: social and personal, personally-individual, educational, analytical, evaluation and control, economic, social motivational psychological informational and communicative. In order that the specialist was not only managerial competence, but also be able to apply it in their professional activities, it is necessary to ensure the expansion of the boundaries of professional training in the sphere of physical culture and sport, based on advanced approaches in teaching and new educational standards.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23985
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kryshtanovych_S._V..pdf195.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.