Тема “Складальні креслення” займає важливу техніко-технологічну складову в програмі
підготовці майбутніх учителів технологій та професійної освіти. Навчальний матеріал цієї
теми містить багато нових відомостей. Майбутні учителі технологій та професійної освіти
в ній знайомляться з будовою складальної одиниці, вчаться читати і деталювати складальні
креслення. При вивченні складальних креслень узагальнюються і систематизуються знання з
креслення, отримані за весь попередній період навчання. До вивчення даної теми майбутні
вчителі технологій та професійної освіти мали певні навики аналізу графічних зображень,
вміння розглядати предмет з різних точок зору. Мета нашої статті, спираючись на ці знання,
сформувати вміння читати і деталювати складальні креслення в певній послідовності. Досвід
показує, що більшість майбутніх учителів технологій та професійної освіти правильно
аналізують складальні креслення. Разом з тим виконання робочих креслень окремих деталей
викликає у них певні ускладнення, які ми спробуємо показати в даній статті.
Subject “Assembly drawing” is an important technical and technological component of the
program training of future technology’s and vocational education teachers. Teaching material
contains a lot of new information. The future teachers of technology and vocational education explore
the structure of the assembly unit, learn to read and detailed assembly drawings. Assembly drawings
compiled and systematized knowledge of drawings received for all previous period of study. For
studing this topic future teachers of technology and vocational education had certain skills analysis graphics, the ability to consider the subject from different perspectives. The purpose of this article is
based on this knowledge; The ability to read and create assembly drawings detailed in sequence.
Experience shows that most of the future teachers of technology and vocational education properly
analyze assembly drawings. However, the performance of working drawings of individual parts gives
them some complications that we try to show in this article.