DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23980
Title: Методика навчання майбутніх учителів технологій та професійної освіти побудові та читанню складальних креслень : реконструкція зображень
Other Titles: A method of teaching of future teachers of technologies and trade education is in a construction and reading of frame-clamping drafts : reconstruction of images
Authors: Олефіренко, Т. О.
Цішковський, В. О.
Keywords: складальні креслення
деталювання
реконструкція
вид
контур
assembly drawings
detailing
reconstruction
type of circuit
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Олефіренко, Т. О. Методика навчання майбутніх учителів технологій та професійної освіти побудові та читанню складальних креслень : реконструкція зображень / Т. О. Олефіренко, В. О. Цішковський // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 129-139.
Abstract: Тема “Складальні креслення” займає важливу техніко-технологічну складову в програмі підготовці майбутніх учителів технологій та професійної освіти. Навчальний матеріал цієї теми містить багато нових відомостей. Майбутні учителі технологій та професійної освіти в ній знайомляться з будовою складальної одиниці, вчаться читати і деталювати складальні креслення. При вивченні складальних креслень узагальнюються і систематизуються знання з креслення, отримані за весь попередній період навчання. До вивчення даної теми майбутні вчителі технологій та професійної освіти мали певні навики аналізу графічних зображень, вміння розглядати предмет з різних точок зору. Мета нашої статті, спираючись на ці знання, сформувати вміння читати і деталювати складальні креслення в певній послідовності. Досвід показує, що більшість майбутніх учителів технологій та професійної освіти правильно аналізують складальні креслення. Разом з тим виконання робочих креслень окремих деталей викликає у них певні ускладнення, які ми спробуємо показати в даній статті.
Subject “Assembly drawing” is an important technical and technological component of the program training of future technology’s and vocational education teachers. Teaching material contains a lot of new information. The future teachers of technology and vocational education explore the structure of the assembly unit, learn to read and detailed assembly drawings. Assembly drawings compiled and systematized knowledge of drawings received for all previous period of study. For studing this topic future teachers of technology and vocational education had certain skills analysis graphics, the ability to consider the subject from different perspectives. The purpose of this article is based on this knowledge; The ability to read and create assembly drawings detailed in sequence. Experience shows that most of the future teachers of technology and vocational education properly analyze assembly drawings. However, the performance of working drawings of individual parts gives them some complications that we try to show in this article.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23980
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olefirenko.pdf949.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.