DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23978
Title: Система рівнів інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій : якісно-оцінювальний аспект
Other Titles: System of levels of engineering-graphic preparation of future teachers of technology : qualitative-evaluation aspect
Authors: Нищак, І. Д.
Keywords: вчитель технологій
інженерно-графічна підготовка
рівень підготовки
якісна характеристика
teacher of technology
engineering-graphics preparation
training level
quality characteristics
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Нищак, І. Д. Система рівнів інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій : якісно-оцінювальний аспект / І. Д. Нищак // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 123-129.
Abstract: У статті виокремлено й теоретично обґрунтовано рівні інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, чітко виражені у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів: низький (репродуктивний); середній (інтерпретуючий); достатній (перетворювальний); високий (творчо-дослідницький). Наведено загальну якісну характеристику (оцінку) виділених рівнів інженерно-графічної підготовки студентів. Низький рівень свідчить про здатність студента розв’язувати інженерно-графічні задачі лише згідно добре засвоєного алгоритму. Студент потребує розгорнутої й досить конкретної допомоги на кожному етапі виконання завдання. У студентів із середнім рівнем інженерно-графічної підготовки спостерігається впевненість і самостійність у процесі розв’язання лише стандартних (типових) задач. Достатній рівень вказує на здатність до самостійного відтворення і перетворення засвоєної інформацію та її застосування у нетипових навчальних ситуаціях; належне володіння основними мисленнєвими операціями. Високий рівень інженерно- графічної підготовки свідчить про самостійне, легке й невимушене розв’язання нових навчально-пізнавальних задач; яскраво виражене прагнення до особистісно-значущих досягнень і самоствердження особистості.
The article singled out and theoretically justified the levels of engineering-graphic preparation of future teachers of technology, clearly expressed in the learning of students: low (reproductive); average (interpreting); sufficient (converting); high (creative-research). Was presents the overall qualitative characterization (evaluation) of selected levels of engineering-graphic preparation of students. A low level indicates a student’s ability to solve engineering-graphics tasks only in accord with well-learned algorithms. Students need detailed and very concrete assistance at every stage of the job. Students with middle level of engineering-graphic preparation showing confidence and independence in the process of solving only the standard (typical) tasks. Sufficient level indicates the capacity for self-reproduction and transformation of assimilated information and its application in educational atypical situations; proper ownership of basic mental operations. High level of engineering-graphic preparation indicated the ability to self-dependent and easy solving of new educational-cognitive problems; pronounced desire for personal-significant achievement and selfidentity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23978
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nyshchak.pdf447.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.