DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23964
Title: Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій
Other Titles: Peculiarities of determining the art and design knowledge and skills of the future teachers of technology
Authors: Курач, М. С.
Keywords: майбутні учителі технологій
художньо-проектна підготовка
критерії оцінювання
рівень знань та умінь
тестові завдання
художньо-проектна задача
педагогічний контроль
future teachers of technology
art and design training
criteria of evaluation
the level of knowledge and skills
tests
art and design task
pedagogical control
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Курач, М. С. Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій / М. С. Курач // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 93-101.
Abstract: У статті визначаються і обґрунтовуються критерії та показники сформованості художньо-проектних знань й умінь у майбутніх учителів технологій. На основі визначених показників виокремлюються чотири рівні художньо-проектної підготовки студентів. Подається характеристика репродуктивного, частково-перетворювального, реконструктивного та творчого рівнів художньо-проектних знань і умінь майбутніх учителів технологій. Рівень сформованості художньо-проектних знань й умінь студентів встановлювався у процесі тривалих психолого-педагогічних спостережень, індивідуальних бесід з викладачами та студентами, за результатами аналізу поточної успішності студентів та виконання тестових завдань і художнього-проектних задач репродуктивного, проблемно- пошукового та творчого характеру.
The article determines and proves the criteria and indicators of formation of art and design knowledge and skills of the future teachers of technology. Four levels of art and design students’ training are distinguished on the basis of the determined indicators. The characteristics of reproductive, partially converting, reconstructive and creative levels of art and design knowledge and skills of future teachers of technology is suggested. The level of formation of art and design knowledge and skills was set up in the process of long-term psychological and pedagogical observation, individual interviews with teachers and students, according to the analysis of the current students’ progress, doing tests, art and design tasks of reproductive, problem-search and creative nature.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23964
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurach.pdf462.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.