У статті визначаються і обґрунтовуються критерії та показники сформованості
художньо-проектних знань й умінь у майбутніх учителів технологій. На основі визначених
показників виокремлюються чотири рівні художньо-проектної підготовки студентів.
Подається характеристика репродуктивного, частково-перетворювального,
реконструктивного та творчого рівнів художньо-проектних знань і умінь майбутніх учителів
технологій. Рівень сформованості художньо-проектних знань й умінь студентів
встановлювався у процесі тривалих психолого-педагогічних спостережень, індивідуальних бесід
з викладачами та студентами, за результатами аналізу поточної успішності студентів та
виконання тестових завдань і художнього-проектних задач репродуктивного, проблемно-
пошукового та творчого характеру.
The article determines and proves the criteria and indicators of formation of art and design
knowledge and skills of the future teachers of technology. Four levels of art and design students’
training are distinguished on the basis of the determined indicators. The characteristics of
reproductive, partially converting, reconstructive and creative levels of art and design knowledge and
skills of future teachers of technology is suggested. The level of formation of art and design knowledge
and skills was set up in the process of long-term psychological and pedagogical observation, individual
interviews with teachers and students, according to the analysis of the current students’ progress,
doing tests, art and design tasks of reproductive, problem-search and creative nature.