У статті схарактеризовано іміджеві стратегії, техніки та технології, запозичені з різних галузей та адаптовані до педагогічного іміджотворення; обґрунтовано доцільність їх застосування для конструювання позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов. Наголошено на ефективності застосування у процесі іміджотворення вчителя іноземних мов стратегій «універсального іміджу», «цільового іміджу», «креативного вибуху». Корисним визнано використання таких технік, як створення яскравого і впізнаваного образу, формування позитивного ставлення, піднесення іміджу; компенсаторної, експрипріаційної, пролонгованої, корекційної, еклективної технологій, а також окремих технологій побудови політичного іміджу, адаптованих до сфери педагогічної діяльності.
The article deals with the image-making strategies, techniques and technologies, borrowed from different fields and adapted to pedagogical image-making. The feasibility of applying them for constructing a positive foreign languages teacher’s professional image was justified. The effectiveness of using such strategies as “universal image”, “target image”, “creative explosion” in the process of foreign language teachers’ image-making was emphasized. Implementing such techniques as creating a bright and
recognizable image, forming a positive attitude, enhancing image was recognized as useful. Сompensatory, expritional, prolonged, corrective, selective technologies as well as separate technologies for political image-making, adapted to the pedagogical sphere, are revealed to be effective in Foreign languages teacher’s professional image-making