DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23945
Title: Особливості професійного відбору та зарахування студентів до медичних шкіл Сполучених Штатів Америки
Authors: Горпініч, Т. І.
Keywords: медична освіта
медична школа
США
зарахування
абітурієнт
домедична підготовка
МСАТ
ступінь бакалавра
медицинское образование
медицинская школа
зачисление
абитуриент
домедицинская подготовка
степень бакалавра
medical education
medical school
USA
admission
applicant
premedical studies
Bachelor’s degree
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Горпініч, Т. І. Особливості професійного відбору та зарахування студентів до медичних шкіл Сполучених Штатів Америки / Т. І. Горпініч // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 57-61.
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність вивчення досвіду Сполучених Штатів Америки щодо особливостей зарахування абітурієнтів до вищих навчальних закладів медичного профілю. З’ясовано загальні вимоги до абітурієнтів медичних шкіл: попереднє здобуття ступеня бакалавра з обов’язковим проходженням курсів біології та хімії; проходження курсу домедичної підготовки; високі результати іспиту MCAT – обов’язкового стандартизованого комплексного тесту для вступу до медичних шкіл Сполучених Штатів Америки; для абітурієнтів з інших країн високі результати іспиту на знання англійської мови. Окрім об’єктивних критеріїв зарахування, багато медичних шкіл вимагають володіння унікальним досвідом роботи в громадських закладах охорони здоров’я, у волонтерських організаціях, у міжнародних наукових дослідженнях тощо. На основі аналізу досвіду Сполучених Штатів Америки з вивчення означеної проблеми запропоновано рекомендації щодо покращення наявних вимог до зарахування абітурієнтів до навчальних закладів медичного профілю в Україні.
В статье обоснована необходимость изучения опыта Соединенных Штатов Америки относительно особенностей зачисления абитуриентов в высшие учебные заведения медицинского профиля. Выяснены общие требования к абитуриентам медицинских школ: предварительное получение степени бакалавра с обязательным прослушиванием курсов биологии и химии; прохождение курса домедицинской подготовки; высокие результаты экзамена MCAT, обязательного стандартизированного комплексного теста для поступления в медицинские школы Соединенных Штатов Америки; для абитуриентов из других стран высокие результаты экзамена на знание английского языка. Кроме объективных критериев зачисления, многие медицинские школы требуют обладания уникальным опытом работы в общественных учреждениях здравоохранения, волонтерских организациях, международных научных исследованиях. На основе анализа опыта Соединенных Штатов Америки в решении этой проблемы предложены рекомендации по улучшению существующих требований к зачислению абитуриентов в учебные заведения медицинского профиля в Украине.
The given article substantiates the necessity of studying the experience of the United States of America regarding applicants’ admission to higher medical educational establishments. It is found out that the general requirements of medical schools for applicants are as follows: preliminary obtaining a bachelor’s degree with compulsory courses of biology and chemistry; taking the course of premedical studies; high results for MCAT, a mandatory standardized comprehensive test for admission to the United States of America medical schools; high results for English language proficiency test for applicants from other countries. In addition to the objective criteria for admission, many medical schools require a unique work experience in public health care institutions, volunteer organizations, international research etc. Based on the analysis of the United States of America experience in solving a given problem, recommendations are made for improving the existing requirements for applicants’ admission to medical educational institutions in Ukraine.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23945
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horpinich_T._I..pdf212.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.