У статті розглянуто і проаналізовано підготовку майбутнього вчителя основ здоров’я до його професійної діяльності. Розглянуто сутність підготовки майбутнього вчителя як інтегрованої системи спеціальних знань, умінь та
навичок спілкування та особистісних якостей, які визначають загальний та професійний рівень культури вчителя, що
забезпечить змогу формувати всебічно розвинутого школяра. Автор вказує на визначальну роль мотиваційно-ціннісного, інформаційно-пізнавального, організаційно-діяльнісного, операційного, емоційно-вольового рефлексивно-оцінного компонентів у підготовці майбутніх фахівців до неперервного професійного розвитку, в якому вирішальну роль відіграє
розвинутий пізнавальний інтерес, на формування якого у школярів впливатиме особистість вчителя.
The article examines and analyzes the training of the future teacher of the basis of health for his professional activity. The
essence of the training of the future teacher as an integrated system of special knowledge, abilities and skills of communication
and personal qualities that determine the general and professional level of the culture of the teacher, which will provide the
possibility of forming a fully developed schoolboy, is considered. The author points to the decisive role of the motivational-value,
informational-cognitive, organizational-activity, operational, emotional-volitional reflexivity-estimating components in the
training of future specialists for continuous professional development, in which the decisive role is played by the developed
cognitive interest, the formation of which will affect pupils. teacher’s personality.