DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23943
Title: Готовність майбутніх учителів основ здоров’я до діяльності (компоненти, рівні)
Authors: Строілова, Д. В.
Keywords: застосування здоров’язбережувальних технологій
професійна підготовка
application of health-saving technologies
vocational training
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Строілова, Д. В. Готовність майбутніх учителів основ здоров’я до діяльності (компоненти, рівні) / Д. В. Строілова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 169-172.
Abstract: У статті розглянуто і проаналізовано підготовку майбутнього вчителя основ здоров’я до його професійної діяльності. Розглянуто сутність підготовки майбутнього вчителя як інтегрованої системи спеціальних знань, умінь та навичок спілкування та особистісних якостей, які визначають загальний та професійний рівень культури вчителя, що забезпечить змогу формувати всебічно розвинутого школяра. Автор вказує на визначальну роль мотиваційно-ціннісного, інформаційно-пізнавального, організаційно-діяльнісного, операційного, емоційно-вольового рефлексивно-оцінного компонентів у підготовці майбутніх фахівців до неперервного професійного розвитку, в якому вирішальну роль відіграє розвинутий пізнавальний інтерес, на формування якого у школярів впливатиме особистість вчителя.
The article examines and analyzes the training of the future teacher of the basis of health for his professional activity. The essence of the training of the future teacher as an integrated system of special knowledge, abilities and skills of communication and personal qualities that determine the general and professional level of the culture of the teacher, which will provide the possibility of forming a fully developed schoolboy, is considered. The author points to the decisive role of the motivational-value, informational-cognitive, organizational-activity, operational, emotional-volitional reflexivity-estimating components in the training of future specialists for continuous professional development, in which the decisive role is played by the developed cognitive interest, the formation of which will affect pupils. teacher’s personality.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23943
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stroilova D. V..pdf190 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.