DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23933
Title: Stages of distance education
Other Titles: Етапи дистанційної освіти
Authors: Havrylenko, K. M.
Keywords: distance education
distance learning system
higher education
integrated stages
knowledge-intensive educational environment
types of distance education
дистанційна освіта
система дистанційного навчання
вища освіта
комплексні етапи
наукомістке освітнє середовище
види дистанційного навчання
дистанционное образование
система дистанционного обучения
высшее образование
комплексные этапы
наукоемкая образовательная среда
виды дистанционного обучения
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Havrylenko, K. M. Stages of distance education / K. M. Havrylenko // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 48-51.
Abstract: Distance education has always offered much more opportunities for learning than formal educational systems. In modern higher institutions, the students in obtaining professional knowledge and skills tend to use a wide range of modern technological devices, which provide possibilities for studying interactively and independently. The task of distance education is to organize the effective studying process with the minimal teacher’s interference. The paper is devoted to the outlining of distance education main integrated stages. A brief overview of the distance education is given as a structured set of informational resources, organizational and methodological techniques, special computer programs, and as an independent didactic system including a number of important components. The main types of the distance education process in a knowledge-intensive educational environment of the traditional organization of the educational process were analyzed according to their potential for practical implementation of distance education system.
Дистанційне навчання завжди пропонувало набагато більше можливостей для сучасної освіти, ніж традиційна освіта. У сучасних вищих навчальних закладах студенти зі здобуттям професійних знань і навичок прагнуть використовувати широкий спектр новітніх технологічних пристроїв, які надають можливості для інтерактивного і незалежного навчання. Завдання дистанційної освіти – організувати ефективний процес навчання з мінімальним втручанням викладача. Стаття присвячена окресленню основних інтегрованих етапів дистанційного навчання. Подано короткий огляд дистанційної освіти як структурованого набору інформаційних ресурсів, організаційних і методологічних прийомів, спеціальних комп’ютерних програм і як самостійної дидактичної системи, що містить низку важливих компонентів. Проаналізовані основні форми дистанційного навчання, що застосовуються в умовах наукомісткого освітнього середовища, відповідно до їхніх потенційних можливостей для практичного використання в системі дистанційної освіти.
Дистанционное обучение всегда предлагало гораздо больше возможностей для образования, чем традиционные образовательные системы. В современных высших учебных заведениях студенты с получением профессиональных знаний и навыков стремятся использовать широкий спектр современных технологических устройств, которые предоставляют возможности для интерактивного и независимого обучения. Задача дистанционного образования – организовать эффективный процесс обучения с минимальным вмешательством преподавателя. Статья посвящена описанию основных интегрированных этапов дистанционного обучения. Дан краткий обзор дистанционного образования как структурированного набора информационных ресурсов, организационных и методологических приемов, специальных компьютерных программ и как самостоятельной дидактической системы, включающей ряд важных компонентов. Проанализированы основные формы дистанционного обучения, используемые в условиях наукоемкой образовательной среды, в соответствии с их потенциалом для практического применения в системе дистанционного образования.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23933
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Havrylenko_K._M..pdf186.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.