DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23928
Title: Критерії оцінювання соціально-педагогічного есе
Authors: Опалюк, Т. Л.
Keywords: соціально-педагогічне есе
критерій
показник
діагностика
діагностичний інструментарій
socio-pedagogical essay
criterion
indicator
diagnostics
diagnostic toolkit
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Опалюк, Т. Л. Критерії оцінювання соціально-педагогічного есе / Т. Л. Опалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 143-147.
Abstract: У статті йдеться про проблеми з’ясування сутності діагностичних параметрів і процедур стосовно есе як методу творчої роботи студентів, контролю й оцінювання ефективності застосування цього нетрадиційного творчого методу організації навчальної діяльності студентів, акцентуючи на тому, що діагностично-критеріальна база визначається, з огляду на інтеграцію якісних показників рівня сформованості соціально-рефлексійної компетентності, здатності до креативності, написання творчих робіт, включаючи специфіку есеїстики. Діагностичний інструментарій формувався в рамках рефлексійно-результативного конструкту формування соціальної рефлексії на основі таких його базових критеріїв, як потребнісно-мотиваційний, соціально-когнітивний, перцептивно-соціальний, діяльнісно-результативний. Також на основі визначених рівнів сформованості соціально-рефлексійної компетентності студентів педагогічних закладів вищої освіти (репродуктивно-імітаційний, самостійно-відтворювальний, соціально-творчий) описані відповідні рівні якості написання есе на соціально-педагогічну тематику.
The article deals with the problems of finding out the essence of the diagnostic parameters and procedures concerning the essay as a method of student’s creative work. It reveals the controlling and evaluative function of the effective usage of this non-traditional creative method of organizing student’s educational activities. This work emphasizes that the diagnostic and criterial basis is determined by defining the qualitative indicators of the level of formation of social reflexive competence, the ability to creativity, writing creative works, including the specifics of the essayism. The diagnostic toolkit was formed within the framework of the reflexive and productive structure of the formation of social reflection on the basis of its main criteria as a needs-motivational, social-cognitive, perceptive-social, activity-productive. The corresponding quality levels of writing essays on social and pedagogical subjects are also described on the basis of certain levels of formation of social and reflexive competence of students of higher educational institutions (reproductive-imitation, self-reproduction, social-creative).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23928
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Opaliuk T. L..pdf191.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.