DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23926
Title: ІКТ-підтримка в реалізації рейтингового оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів фізико-математичного профілю
Authors: Вербівський, Д. С.
Франовський, А. Ц.
Єремеєва, В. М.
Keywords: ІКТ-підтримка
рейтингове оцінювання навчальних досягнень
внутрішній освітній портал
ИКТ-поддержка
рейтинговое оценивание учебных достижений
внутренний образовательный портал
ICT support
rating assessment of educational achievements
internal educational portal
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Вербівський, Д. С. ІКТ-підтримка в реалізації рейтингового оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів фізико-математичного профілю / Д. С. Вербівський, А. Ц. Франовський, В. М. Єремеєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 28-32.
Abstract: У статті актуалізується проблема використання в діяльності педагогічних закладів вищої освіти сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які сприяють підвищенню якості вивчення навчальних дисциплін фізико-математичного профілю й об’єктивності оцінювання знань, умінь і навичок студентської молоді. Здійснено аналіз ефективних інформаційно-комунікаційних технологій, спрямованих на формування системи рейтингового оцінювання майбутніх фахівців педагогічної сфери, окреслено їхні переваги. Досліджено процес використання внутрішнього освітнього порталу "ZDU Project" Житомирського державного університету імені Івана Франка, який присвячений дистанційному навчанню та навчальним матеріалам у всіх їх різновидах. Доведено доцільність його використання в освітньому процесі шляхом проведення комп’ютерного тестування студентів, побудованого за принципом зовнішнього незалежного оцінювання. Наочно представлено основні кроки проходження тестування, зосереджено увагу на особливостях функціонування освітнього порталу.
В статье актуализируется проблема использования в деятельности педагогических высших учебных заведений современных информационно-коммуникационных технологий, способствующих повышению качества изучения учебных дисциплин физико-математического профиля и объективности оценивания знаний, умений и навыков студенческой молодежи. Осуществлен анализ эффективных информационно-коммуникационных технологий, направленных на формирование системы рейтинговой оценки будущих специалистов педагогической сферы, обозначены их преимущества. Исследован процесс использования внутреннего образовательного портала "ZDU Project" Житомирского государственного университета имени Ивана Франко, который посвящен дистанционному обучению и учебным материалам во всех их разновидностях. Доказана целесообразность его использования в образовательном процессе путем проведения компьютерного тестирования студентов, построенного по принципу внешнего независимого оценивания. Наглядно представлены основные шаги прохождения тестирования, сосредоточено внимание на особенностях функционирования образовательного портала.
The article addresses the problem of the use of modern information and communication technologies in the pedagogical institutions of higher education, which contribute to the improvement of the quality of the study of the disciplines of the physical and mathematical profile and the objectivity of assessing the knowledge, skills and abilities of student youth. The analysis of effective information and communication technologies aimed at forming a rating system for future specialists in the educational sphere and their advantages are outlined. The process of using the "ZDU Project" internal education portal of Ivan Franko Zhytomyr State University is devoted to distance education and educational materials in all their varieties. The expediency of its use in educational process has been proved by computer testing of students, built on the principle of external independent evaluation. The basic steps of testing are presented and attention is focused on the peculiarities of the functioning of the educational portal.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23926
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verbivskyi_D._S.,_Franovskyi_A._Ts.,_Yeremeieva_V._M..pdf345.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.