У статті зазначається, що актуальність обраної проблеми зумовлена важливістю інтегративного компонента в системі підготовки майбутніх фахівців до інноваційної діяльності в закладах загальної середньої освіти. На основі аналізу теорії та практики із проблеми автор констатує наявність цілої низки суперечностей, які потребують узгодження: між декларуванням необхідності здійснення інтеграції компонентів підготовки майбутніх учителів і відсутністю механізмів її реалізації в системі формування готовності студентів факультетів іноземних мов до проектної діяльності; між традиційним навчанням, орієнтованим на діяльність репродуктивного характеру, і потребою часу у формуванні компетентної особистості майбутнього педагога, здатного системно й творчо діяти в професійній сфері тощо.
Усунення зазначених суперечностей, на думку автора, можливе за умови інтеграції психолого-педагогічного й іншомовного компонентів процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов до проектної діяльності.
В статье отмечается, что актуальность избранной проблемы предопределена важностью интегративного компонента в системе подготовки будущих специалистов к инновационной деятельности в учреждениях общего среднего образования.
На основе анализа теории и практики проблемы автор констатирует наличие целого ряда противоречий, которые требуют разрешения: между декларированием необходимости осуществления интеграции компонентов подготовки будущих учителей и отсутствием механизмов ее реализации в системе формирования готовности студентов факультетов иностранных языков к проектной деятельности; между традиционным обучением, ориентированным на деятельность репродуктивного характера, и потребностью времени в формировании компетентной личности будущего педагога, способного системно и творчески действовать в профессиональной сфере, и др. Устранение указанных противоречий, по мнению автора, возможно при условии интеграции психолого-педагогического и иноязычного компонентов процесса подготовки будущих учителей иностранных языков в проектную деятельность.
The article states that topicality of the chosen issue is caused by the importance of an integrative component in the system of training future specialists for the innovative activity in comprehensive educational institutions. Based on the analysis of theory and practice of the given problem, the author affirms the availability of a wide range of contradictions that must be solved: between declaring the necessity of implementation the integration of components of training future teachers and the absence of mechanisms of this realization in the system of forming students’ of foreign languages faculties readiness for the project activity; between traditional education, focused on the activity of reproductive nature and the time requirement of forming future teacher as a competent personality, able to act systematically and creatively in professional sphere and more. The solution of these contradictions, in the author’s opinion, is possible under condition of accomplishing the integration of psychology and pedagogical and foreign-language components within the system of training future foreign languages teachers for the project activity.