Стаття присвячена проблемі теоретичного розроблення експериментальної технології формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельної галузі в процесі професійної підготовки.
Проведено аналіз робіт вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо змісту поняття «педагогічна технологія», розкрито сутність поняття «технологія формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельної галузі» як сукупності взаємопов’язаних структурних компонентів, об’єднаних загальною метою, що функціонують у цілісному навчальному процесі.
Визначено мету формування в майбутніх кваліфікованих робітників будівельної галузі інформаційно-комунікаційної компетентності: набуття ними відповідних знань, умінь і навичок для їх застосування у професійній діяльності. Розкрито завдання, методологічні основи, принципи, охарактеризовано етапи впровадження: пропедевтичний, змістовно-процесуальний, рефлексивно-аналітичний, контрольно-оцінний.
The article is devoted to the problem of theoretical development of experimental technology of formation of informative and communicative competence of the future skilled workers of the building industry in the process of professional training. The analysis
of the literature of domestic and foreign researchers on the content of the concept of the “pedagogical technology”, revealed the essence of the concept of the “technology of formation of informative and communicative competence of the future skilled workers
of the building industry” as a set of interrelated structural components relay by a common aim, functioning in the holistic educational process. The objectives of the formation of the future skilled workers in the building industry informative and communicative competence: the acquisition of their relevant knowledge, skills and abilities for their use in the professional activities. The tasks the methodological basis, principles are relived. The stages of implementation are characterized as follows: propaedeutical,
substantial and processual, control and evaluative.