DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23912
Title: Формування здібності до музично-інтонаційних узагальнень
Other Titles: Formation of the ability to the music and intonation generalizations
Authors: Корзун, В. В.
Keywords: музичне мислення
музичне мистецтво
музично-стильові узагальнення
музично-інтонаційні узагальнення
інтонація
музично-виразні засоби
musical thinking
musical art
musical and stylistic generalization
musical intonation synthesis
intonation
musical and expressive ways
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Корзун, В. В. Формування здібності до музично-інтонаційних узагальнень / В. В. Корзун // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 85-92.
Abstract: У статті розглянуто основні процеси музичного мислення учнів та здібностей щодо музично-інтонаційних узагальнень. Необхідність формування здібності до узагальнення пов’язана з тим, що вона дає можливість учням швидко, легко та ефективно засвоювати знання, має важливе значення для утворення спеціальних здібностей і, відповідно, створює умови для всебічного розвитку, формування особистості молодої людини. Виокремлено особливості музичного мислення щодо інтонаційних узагальнень в музиці, музично-стильових узагальнень, музично-інтонаційних узагальнень у студентів, засоби вираження художньо- узагальнених образів інтонації. Інтонація в музиці є основною одиницею, в якій відображаються результати перетворення і естетичної оцінки об’єктивної дійсності, реалізується процес звукообразного моделювання явищ. Інтонація як носій музичного змісту під час свого становлення базується на принципі асоціативного сполучення сенсів, на інтонаційно- мовному та рухово-пластичному досвіді.
The article describes the main processes of musical thinking of the students and abilities in musical and prosodic generalizations. The necessity of formation of ability to generalize is that it allows students to quickly, easily and effectively learn the knowledge, is essential for the formation of special abilities and, consequently, creates conditions for comprehensive development, formation of personality of young people. The features of musical thinking concerning prosodic generalizations in music, musical and stylistic generalizations, musical intonation generalizations of students, means of expressing artistic and generalized images intonation. Intonation in music is the basic unit, which reflects the results of the transformation and aesthetic evaluation of objective reality, the process is implemented zvukooperatora modeling of phenomena. Intonation as a carrier of musical content at the time of its formation is based on the principle of associative pairing of meanings, intonation and speech, and movement-plastic experience.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23912
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korzun.pdf458.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.