У статті здійснено теоретичний аналіз понять “гуманізація”, “гуманітаризація”
освіти. Розглядається мета гуманітаризації професійної підготовки майбутніх учителів
музики, виокремлюються основні напрями гуманітаризації навчально-виховного процесу
педагогічного ВНЗ. Доведено пріоритетність даної освітньої політики в сучасних умовах
розвитку суспільства, що сприяє формуванню готовності майбутніх учителів музики до
продуктивної професійно-педагогічної діяльності, розумінні ними власної індивідуальної
сутності, створення власної педагогічної концепції.
The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the
principles of humanistic education and upbringing. One of the chief tasks is to create educational
environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional
training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of
his individual pedagogical conception.