DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23903
Title: Теоретичні аспекти міжпредметних звязків з української літератури у навчанні історії учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи
Other Titles: Theoretical Aspects of interdisciplinary connection between History and Ukrainian Literature in teaching secondary school students of 8-9 classes
Authors: Василюк, О. С.
Keywords: міжпредметні зв’язки
інтегрований урок
історичні факти
літературні поняття
методика проведення бінарного уроку
структура уроку
інтеграція
навчальні програми
шкільний процес
пізнавальний інтерес
interdisciplinary communication
integrated lesson historical facts
literaryconcepts
methodsof binary lesson
a lesson structure
integration
education programmes
school process
cognitive interest
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Василюк, О. С. Теоретичні аспекти міжпредметних звязків з української літератури у навчанні історії учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи / О. С. Василюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 41-49.
Abstract: У статті викладено основні теоретичні положення міжпредметних зв’язків історії України з українською літературою, їхній практичний взаємозв’язок на бінарних уроках та актуальність проведення таких уроків в учнів середніх класів загальноосвітньої школи. Проаналізовано дослідження та публікації щодо питання використання міжпредметних зв’язків. Наведено шляхи підвищення рівня навчання на уроках за рахунок використання міжпредметних зв’язків та передової наукової думки. Висвітлено основні положення методики використання міжпредметних зв’язків історії України та української літератури у 8-9 класах, особливості їх застосування та використання під час проведення бінарних уроків, а також рекомендації щодо застосування міжпредметних завдань на різних етапах уроку.Як приклад елементу структури бінарного уроку історії України з українською літературою з теми “Українські історичні пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками” презентовано вступне слово-звернення вчителя до учнів з порушеної проблематики.
The article dwells on basic theoretical concepts of interdisciplinary connections between the History of Ukraine and Ukrainian Literature, their practical interdependence at binary lessons and the relevance of these lessons to secondary school students. A number of studies and publications on the use of interdisciplinary connections have been analyzed . There have been introduced the ways to enhance learning in the classroom through the use of interdisciplinary connections and advanced science. The basic methodology points of using interdisciplinary connections between the History of Ukraine and Ukrainian Literature in 8-9 classes have been covered as well as their application at binary lessons and recommendations for the use of interdisciplinary tasks at different stages of the lesson. As an example of a part of a binary lesson structure combining the History of Ukraine with Ukrainian Literature on the topic “Ukrainian Historical Songs About Cossacks’ Victorious Struggle of the Turkish-Tatar Invaders" the teacher’s opening remarks on the aforementioned issues are presented to the students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23903
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasulyk.pdf467.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.