У статті розглянуто теоретико-методологічні підходи до застосування комп’ютерно-
орієнтованого середовища навчання фахових дисциплін під час фахової підготовки
майбутнього учителя. Визначені чинники, які забезпечують ефективність створення
навчально-методичного забезпечення і використання засобів ІКТ та умови, що дозволяють
підвищити ефективність фахової підготовки. Обгрунтовані теоретичні положення про
педагогічний вплив комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання фахових дисциплін на
формування творчого потенціалу студента. Визначене місце освітніх інформаційних ресурсів і
інноваційних технологій в освітньому процесі вищого закладу освіти.
In the article the theoretical going is considered near application of the computer-oriented
environment of teaching to professional disciplines during professional preparation of future teacher.
Certain factors, which provide efficiency of creation of the educational providing and use of facilities
of ІКТ and terms which allow to promote efficiency of professional preparation. Reasonably
theoretical positions about the pedagogical affecting of the computer-oriented environment of teaching
to professional disciplines forming of creative potential of student. The location of educational
informative resources and innovative technologies is determined in the educational process of higher
establishment of education.