DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23898
Title: Педагогічні практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів музики
Other Titles: Pedagogical practices are in the system of methodical preparation of future music masters
Authors: Бодрова, Т. О.
Keywords: практика
якість
успішність
ефективність
технологічність
естетичність
валеологічність
фахова підготовка
practice
quality
progress
efficiency
technologicalness
aesthetically beautifulness
valeologichnist’
professional preparation
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бодрова, Т. О. Педагогічні практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 20-28.
Abstract: У статті набули висвітлення питання фахової підготовки майбутніх учителів музики, пов’язані з реалізацією виробничої функції навчально-професійної діяльності. Автором розкрито сутність практики як соціального феномену, проаналізовано роль педагогічних практик в системі методичної підготовки педагогів-музикантів, запропоновано такі критерії визначення якості продуктивних дій в роботі практиканта як успішність, ефективність, технологічність, естетичність, валеологічність. У статті сформульовано низку позитивних освітніх тенденцій, на основі яких можна прогнозувати посилення процесів взаємовпливу операціональних складових усіх блоків фахової підготовки, а саме: послідовність та етапність в оволодінні фахом, технологізація та комп’ютеризація навчання, перехід від інформативних до активних методів навчально-педагогічних дій, продуктивна взаємодія університету і школи.
The article describes the special training of future teachers of musicas sociated with the implementation of the production function of educational professional activity. The author analyzes the nature of practiceas a social phenomenon, the role of pedagogical practices in the system of methodical preparation music teachers, suggested criteria for determining the quality of productive actions (success, efficiency, manufacturability, aesthetics, valeological). The article defines a number of positive educational trends on the basis of which one canpredict the streng thening of processes of interaction of the operational components of allblocks special training, namely: the sequence and phasing intraining, technology and computerization of education, the transition from in formative to active methods of educational and professional action, a productive interaction between the Universityands chools.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23898
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bodrova.pdf484 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.