У статті набули висвітлення питання фахової підготовки майбутніх учителів музики,
пов’язані з реалізацією виробничої функції навчально-професійної діяльності. Автором
розкрито сутність практики як соціального феномену, проаналізовано роль педагогічних
практик в системі методичної підготовки педагогів-музикантів, запропоновано такі критерії
визначення якості продуктивних дій в роботі практиканта як успішність, ефективність,
технологічність, естетичність, валеологічність. У статті сформульовано низку позитивних
освітніх тенденцій, на основі яких можна прогнозувати посилення процесів взаємовпливу
операціональних складових усіх блоків фахової підготовки, а саме: послідовність та етапність
в оволодінні фахом, технологізація та комп’ютеризація навчання, перехід від інформативних
до активних методів навчально-педагогічних дій, продуктивна взаємодія університету і школи.
The article describes the special training of future teachers of musicas sociated with the
implementation of the production function of educational professional activity. The author analyzes the
nature of practiceas a social phenomenon, the role of pedagogical practices in the system of
methodical preparation music teachers, suggested criteria for determining the quality of productive
actions (success, efficiency, manufacturability, aesthetics, valeological). The article defines a number
of positive educational trends on the basis of which one canpredict the streng thening of processes of interaction of the operational components of allblocks special training, namely: the sequence and
phasing intraining, technology and computerization of education, the transition from in formative to
active methods of educational and professional action, a productive interaction between the
Universityands chools.