DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23897
Title: Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах
Other Titles: The development of modern methods of teaching pedagogy as a science and academic discipline
Authors: Бондар, В. І.
Коханко, О. Г.
Keywords: методика педагогіки як наука й навчальна дисципліна
становлення методики педагогіки
суб’єкти навчання й учіння
традиційна та нова парадигма методики педагогіки
методика фазової структури змісту дидактики як сучасної навчальної дисципліни
methodology of pedagogy as a science and academic discipline
the formation and development of the methodology of pedagogy
subjects of learning and teaching
traditional and new paradigm methods of pedagogy
methods of the phase structure of the content and methods of didactics as a modern academic discipline
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бондар, В. І. Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах / В. І. Бондар, О. Г. Коханко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 5-19.
Abstract: У статті розкриті концептуальні передумови розроблення сучасної методики навчання педагогіки, яка введена у навчальні плани бакалаврської підготовки фахівців з галузі “Освіта”, а також магістерської – для вищої школи з двох напрямів: академічного й наукового в галузі педагогічної освіти (викладач педагогіки у ВПНЗ). Виділені основні етапи становлення методики навчання педагогіки, історично пов’язані з розвитком навчальних закладів, студенти яких вивчають педагогіку, передбачену навчальними планами, а окремі готуються до її викладання (магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки у ВНЗ). Обґрунтована доцільність віднести методику навчання педагогіки до окремої галузі педагогічної науки за спеціальністю “Теорія і методика професійної освіти”, яка має свій предмет дослідження, специфічні функції в системі педагогічних наук, багатофазову структуру змісту та інші теоретичні й методологічні атрибути.
In the article the conceptual background of the development of modern methods of teaching pedagogy, which was introduced into the curriculum of undergraduate training of specialists in the industry “Education”, and also master – for high schools from two directions: academic and research in the field of pedagogical education (teacher of pedagogy in ITUS). The basic stages of formation of methods of teaching pedagogy, historically linked with the development of educational institutions where the students study pedagogy, prescribed curricula, and some are preparing to teach (master of pedagogical education, teacher of pedagogy at the University). The expediency attributed to the teaching methodology of pedagogy in a separate branch of pedagogical science, specialty “Theory and methodology of professional education”, which is a subject of study, specific functions in the system of pedagogical Sciences, bhatiasevi the structure of the content and other theoretical and methodological attributes.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23897
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kohanko.pdf542.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.