У статті розкриті концептуальні передумови розроблення сучасної методики навчання
педагогіки, яка введена у навчальні плани бакалаврської підготовки фахівців з галузі “Освіта”,
а також магістерської – для вищої школи з двох напрямів: академічного й наукового в галузі
педагогічної освіти (викладач педагогіки у ВПНЗ). Виділені основні етапи становлення
методики навчання педагогіки, історично пов’язані з розвитком навчальних закладів, студенти
яких вивчають педагогіку, передбачену навчальними планами, а окремі готуються до її
викладання (магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки у ВНЗ).
Обґрунтована доцільність віднести методику навчання педагогіки до окремої галузі
педагогічної науки за спеціальністю “Теорія і методика професійної освіти”, яка має свій
предмет дослідження, специфічні функції в системі педагогічних наук, багатофазову
структуру змісту та інші теоретичні й методологічні атрибути.
In the article the conceptual background of the development of modern methods of teaching
pedagogy, which was introduced into the curriculum of undergraduate training of specialists in the
industry “Education”, and also master – for high schools from two directions: academic and research
in the field of pedagogical education (teacher of pedagogy in ITUS). The basic stages of formation of
methods of teaching pedagogy, historically linked with the development of educational institutions
where the students study pedagogy, prescribed curricula, and some are preparing to teach (master of
pedagogical education, teacher of pedagogy at the University).
The expediency attributed to the teaching methodology of pedagogy in a separate branch of
pedagogical science, specialty “Theory and methodology of professional education”, which is a
subject of study, specific functions in the system of pedagogical Sciences, bhatiasevi the structure of the
content and other theoretical and methodological attributes.