DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23896
Title: Історичні виміри виконавства на мідних духових інструментах: педагогічний аспект
Authors: Латко, В. Б.
Keywords: мідні духові інструменти
виконавець
конструктивна трансформація інструменту
натуральні інструменти
хроматичні інструменти
brass instruments
performer
constructive instrument transformation
natural instruments
chromatic instruments
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Латко, В. Б. Історичні виміри виконавства на мідних духових інструментах : педагогічний аспект / В. Б. Латко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 99-102.
Abstract: У статті розкриваються основні етапи розвитку виконавства на мідних духових інструментах. Висвітлюється питання становлення інструментарію сучасного типу. Підкреслюється провідне значення змін, що припадають на XIX ст., коли не лише створюються умови для трансформації самих мідних інструментів, як-от труби та валторни, а й формування нових (туби). Зазначається провідний вплив конструктивних змін інструмента на формування нового репертуару. Вказується низка проблемних аспектів, що постають перед сучасними виконавцями, як-от гра творів, призначених для інструментів попереднього типологічного різновиду – натуральних, а не хроматичних. Виконання барокових творів в їх автентичному вигляді тривалий час сприймалось як певна недосяжна мета, для вирішення якої було зроблено копії оригінальних інструментів. Сучасний виконавець, що грає на мідних духових інструментах, має володіти комплексом навичок, які допоможуть відтворювати твори, написані в різні історичні епохи, та вірно їх інтерпретувати.
The article reveals the main stages of the development of performing on brass instruments. The question of the development of modern instruments is discussed. The leading significance of the changes in the 19th century is emphasized, when not only conditions are created for the transformation of some brass instruments, for example, pipes and horns, but also the formation of new – tubes. The leading importance of constructive changes of the instrument to the formation of a new repertoire is noted. It points out a number of problematic aspects facing contemporary performers – for example, the play of works intended for instruments of the previous typological variety – natural rather than chromatic. The execution of Baroque works in their authentic form for a long period was perceived as an unattainable goal, for the solution of which copies of the original instruments were made. A modern performer who plays on brass instruments must possess a complex of skills that will help reproduce works written in different historical epochs and correctly interpret them.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23896
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Latco V. B..pdf197.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.