Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Функціонування педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коренева, І. М.
dc.date.accessioned 2019-03-28T14:19:38Z
dc.date.available 2019-03-28T14:19:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Коренева, І. М. Функціонування педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку / І. М. Коренева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 90-94. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23893
dc.description.abstract Впровадження освіти для сталого розвитку – це один із напрямів розвитку сучасної освіти, зумовлений потребами сучасного суспільства. Тому підготовка вчителів до реалізації функцій освіти для сталого розвитку набуває стра- тегічного значення. У статті подано характеристику функціонування педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. Функціонування педагогічної системи проаналізо- вано з позицій діяльнісного підходу і охарактеризовано як поетапна взаємодія педагогів та студентів для досягнення мети підготовки: формування у майбутніх вчителів біології здатності розуміти та реалізовувати стратегію сталого розвитку. Взаємодія компонентів цієї системи складається як ланцюг послідовних, взаємопов’язаних дій, або етапів: етап постановки мети, етап планування діяльності, етап виконання дій, контрольний етап. Діяльність суб’єктів педагогічного процесу включає цільовий, прогностичний, операційний та результативний компоненти. ua
dc.description.abstract The introduction of education for sustainable development is one of the areas for the development of modern education, driven by the needs of modern society. Therefore, the training of teachers to implement the functions of education for sustainable development becomes of strategic importance. The article describes the functioning of the pedagogical system of training future teachers of biology to the realization of the functions of education for sustainable development. The functioning of the pedagogical system is analyzed from the standpoint of the activity approach and is characterized as a gradual interaction between teachers and students to achieve the goal of training: ability to understand and implement the strategy of sustainable development in the process of educating and upbringing students. The interaction of the components of this system is a chain of successive, interconnected stages: stage of goal setting, stage of activity planning, stage of implementation, control stage. Activities of the subjects of the pedagogical process include target, prognostic, operational and resultant components. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна система ua
dc.subject функціональний компонент ua
dc.subject діяльність суб’єктів педагогічного процесу ua
dc.subject pedagogical system ua
dc.subject functional component ua
dc.subject activity of subjects of the pedagogical process ua
dc.subject.classification 378.14.015.62:504 ua
dc.title Функціонування педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу