DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 60 (том 2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23892
Title: Вплив етнічно-культурних змін на формування ідентичності підлітків
Authors: Соболь, О. М.
Keywords: ідентичність
особистість
етнічно-культурні зміни
підлітки
США
identity
personality
ethnic and cultural changes
adolescents
USA
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Соболь, О. М. Вплив етнічно-культурних змін на формування ідентичності підлітків / О. М. Соболь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 129-132.
Abstract: Ця стаття є частиною роботи, необхідної для вивчення того, як етнічно-культурні процеси впливають на формування особистості. Вона направлена на розширення роботи, яка проводиться щодо ідентичності, шляхом вивчення того, як етнічні та культурні варіації впливають на формування особистості, а також включають концепції задоволення ідентичності та незадоволення для трьох галузей тотожності (особистого, міжособистісного та світогляду) на крос-культурному рівні. У цій статті ми також намагалася розширити та вдосконалити наше розуміння взаємозв’язку між соціальними інституціями та почуттям ідентичності на теоретичному рівні, запропонувавши конструктивістську перспективу, яка підкреслює роз’яснення та розуміння зміни особи в мінливому світі.
This thesis forms part of the work needed to study how sociocultural processes influence identity formation. In the article extended the work that has been done on identity by investigating how ethnic/cultural variation influences the formation of an identity as well as by including the concepts of identity satisfaction and dissatisfaction for three identity domains (personal, interpersonal, and world view) at the cross-cultural level. In the article also sought to enlarge and refine our understanding of the relationship between social institutions and a sense of identity at the theoretical level by proposing a coconstructivist perspective that emphasizes the explanation and understanding of the changing individual in a changing world.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23892
Appears in Collections:Випуск 60 (том 2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sobol O. M..pdf184.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.