Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічний аспект наступності у вивченні математики в 4-ому і 5-ому класах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Силюга, Л. П.
dc.contributor.author Січак, М. І.
dc.date.accessioned 2019-03-28T10:27:23Z
dc.date.available 2019-03-28T10:27:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Силюга, Л. П. Психолого-педагогічний аспект наступності у вивченні математики в 4-ому і 5-ому класах / Л. П. Силюга, М. І. Січак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 114-117. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23887
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан і тенденції розвитку проблеми наступності у вивченні математики в четвертому і п’ятому класах загальноосвітньої школи. Забезпечення наступності є однією з основних умов успішної адаптації молодших школярів до навчання в основній школі та важливою передумовою успішного навчання у 5-му класі. У зв’язку з цим охарактеризовані типові труднощі адаптаційного періоду учнів на етапі переходу з початкової до основної школи та розроблені методичні рекомендації щодо їх усунення під час вивчення математики. На основі порівняльного аналізу навчальних програм з математики для 4-го та 5-го класів визначені дидактичні особливості формування основних складників математичної компетентності четвертокласників та п’ятикласників відповідно до змістових ліній. Зазначено послідовний механізм формування обчислювальних навичок, умінь розв’язувати прості та складені сюжетні задачі, вивчення геометричного матеріалу учнями 4-го та 5-го класів. ua
dc.description.abstract The article analyzes the state and trends of the development problem of continuity in the study of mathematics in the fourth and fifth classes of the general school. Ensuring continuity is one of the main conditions successful adaptation of junior pupils to stady in the secondary school and an important prerequisite for successful study in the 5th class. In this regard, characterized typical difficulties of the adaptation period of pupils at the transition stage from elementary to secondary school and developed methodical recommendations for their elimination in the study of mathematics. On the basis comparative analysis of the curriculum in mathematics for the 4th and 5th grades, definited the didactic peculiarities of the formation of the main components of mathematical competence of the fourth-graders and the five-grades according to the content lines. Indicated consistent mechanism for the formation of computing skills, abilities to solve to solve simple and composed plot tasks, study material geometric pupils 4th and 5th classes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject наступність у вивченні математики ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject основна школа ua
dc.subject складники математичної компетентності ua
dc.subject обчислювальні вміння та навички ua
dc.subject геометрична пропедевтика ua
dc.subject способи розв’язування сюжетних задач ua
dc.subject continuity in the study of mathematics ua
dc.subject elementary school ua
dc.subject secondary school ua
dc.subject components of mathematical competence ua
dc.subject computing skills and abilities ua
dc.subject geometric propaedeutics ua
dc.subject methods of solving plot tasks ua
dc.subject.classification 51:372 ua
dc.title Психолого-педагогічний аспект наступності у вивченні математики в 4-ому і 5-ому класах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу