Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Цілі навчання сировині хімічних технологій на засадах формування концептуальної структури поняття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шапошник, А. М.
dc.contributor.author Лазарєва, Т. А.
dc.date.accessioned 2019-03-27T10:09:28Z
dc.date.available 2019-03-27T10:09:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шапошник, А. М. Цілі навчання сировині хімічних технологій на засадах формування концептуальної структури поняття / А. М. Шапошник, Т. А. Лазарєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 327-331. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23879
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальну проблему підготовки фахівців хімічного профілю. Встановлено, що такі фахівці повинні володіти знаннями та мати сформовану концептуальну структуру понять сировини, матеріалів та хімічних речовин, хімічних реакції та технологічних процесів, обладнання та його експлуатації, структури хіміко-технологічних систем. Проведено аналіз методичних систем та виявлено недоліки у формуванні цілей навчання студентів вищих навчальних закладів основам хімічних технологій. Встановлено, що у розробці цілей навчання слід враховувати компетентнісний підхід, результатом впровадження якого є формування у студентів відповідних знань, умінь, навичок, діяльнісно важливих якостей. Обґрунтовано та розроблено систему цілей навчання студентів вищих навчальних закладів щодо вивчення сировини хімічних технологій на засадах формування концептуальної структури поняття, у якій враховано рівні запам’ятовування, розуміння, застосування, аналізу, синтезу та оцінювання навчальної інформації, а також професійно важливі якості, що повинні бути сформовані у майбутніх фахівців. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена актуальная проблема подготовки специалистов химической отрасли. Установлено, что такие специалисты должны обладать знаниями и иметь сформированную концептуальную структуру понятий сырья, материалов и химических веществ, химических реакции и технологических процессов, оборудования и его эксплуатации, структуры химико-технологических систем. Проведен анализ методических систем и выявлены недостатки в формировании целей обучения студентов высших учебных заведений основам химических технологий. Установлено, что при разработке целей обучения следует учитывать компетентностный подход, результатом внедрения которого является формирование у студентов соответствующих знаний, умений, навыков, деятельностно важных качеств. Обоснована и разработана система целей обучения студентов высших учебных заведений по изучению сырья химических технологий на основе формирования концептуальной структуры понятия, в которой учтены уровни запоминания, понимания, применения, анализа, синтеза и оценивания учебной информации, а также профессионально важные качества, которые должны быть сформированы у будущих специалистов. ua
dc.description.abstract The actual problem of training specialists in the chemical industry is considered in the article. Specialists in the chemical industry must have knowledge and have a well-established conceptual framework for the concepts of raw materials, materials and chemicals, chemical reactions and technological processes, equipment and its operation, and the structure of chemical and technological systems. Analyses of methodological systems is conducted. Disadvantages in the formation of the goals of training students of higher education institutions to the foundations of chemical technology are revealed. In designing the learning objectives, a competent approach should be taken into account, the result of which is the formation of students with the relevant knowledge, skills, skills and qualities of activity. The system of goals of training students of higher educational institutions on the study of raw materials of chemical technologies on the basis of the conceptual structure of the concept is substantiated and developed. This system takes into account the levels of memorization, understanding, application, analysis, synthesis and evaluation of learning information, as well as professionally important qualities that should be shaped by future professionals. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject розвиток хімічної галузі ua
dc.subject підготовка фахівців ua
dc.subject методика навчання ua
dc.subject цілі навчання ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject рівні засвоєння знань ua
dc.subject професійно важливі якості ua
dc.subject развитие химической отрасли ua
dc.subject подготовка специалистов ua
dc.subject методика обучения ua
dc.subject цели обучения ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject уровни усвоения знаний ua
dc.subject профессионально важные качества ua
dc.subject development of the chemical industry ua
dc.subject training of specialists ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject training goals ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject levels of knowledge acquisition ua
dc.subject professionally important qualities ua
dc.subject.classification 378.1:664 ua
dc.title Цілі навчання сировині хімічних технологій на засадах формування концептуальної структури поняття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу