DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 61 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23869
Title: Деякі аспекти використання ідей В. О. Сухомлинського для актуаліхації мотивації педагогічних працівників до професійної діяльності в умовах змін у системі післядипломної освіти
Authors: Трухан, О. В.
Keywords: освітній простір
Концепція Нової української школи
опір змінам
актуалізація мотивації
соціальна відповідальність
соціальна взаємодія
критичне мислення
інноваційна діяльність
образовательное пространство
Концепция Новой украинской школы
противодействие изменениям
актуализация мотивации
социальная ответственность
критическое мышление
инновационная деятельность
educational space
concept of the New Ukrainian School
resistance to changes
updating motivation
social responsibility
social interaction
critical thinking
innovative activity
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Трухан, О. В. Деякі аспекти використання ідей В. О. Сухомлинського для актуаліхації мотивації педагогічних працівників до професійної діяльності в умовах змін у системі післядипломної освіти / О. В. Трухан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 302-306.
Abstract: Визначено проблемну сферу реформування освітнього простору в Україні. Обґрунтовано необхідність мобілізації зусиль різних прошарків суспільства щодо сприяння процесу перетворення освітнього середовища. Запропоновано використовувати результати міжгалузевих досліджень задля підвищення якості процесу реформування. Оцінено спадщину великого українського педагога В. О. Сухомлинського в соціально-психологічному контексті використання його ідей у період реформування освітнього простору. Порівняно ідеї В. О. Сухомлинського зі змістом концепції Нової української школи. Виділено основні концептуальні положення стратегії впровадження Нової української школи. Обґрунтовано та визначено основні напрями роботи щодо актуалізації мотивації до професійної діяльності сучасних педагогів в умовах змін у системі післядипломної освіти.
Определена проблемная сфера реформирования образования в Украине. Обоснована необходимость мобилизации усилий разных слоев общества в процессе трансформации образовательной среды. Предложено использование результатов междисциплинарных исследований для улучшения качества реформ. Определено наследие великого украинского педагога В. А. Сухомлинского в социально-психологическом контексте использования его идей в период современных образовательных реформ. Найдено созвучие идей В. А. Сухомлинского Концепции Новой украинской школы. Выделены некоторые концептуальные тезисы особенностей внедрения в жизнь принципов Новой украинской школы. Обоснованы основные направления в актуализации мотивации профессиональной деятельности современных педагогов в условиях изменений. Определена роль системы последипломного образования в процессе адаптации учителей к активной деятельности в условиях реформ.
The problem area of reforming educational space in Ukraine is determined. The article substantiates necessity of mobilizing various sectors of society to promote the process of transformation of the educational environment. It is proposed to use the results of cross-sectorial studies to improve the quality of the reform process. The heritage of the great Ukrainian teacher Vasyl Sukhomlynskii in the socio-psychological context of using his ideas in the period of the educational space reform is estimated. Sukhomlynskii’s ideas and the content of the concept of the New Ukrainian School are compared. The main conceptual principles of the strategy of the implementation of the New Ukrainian School are highlighted. The basic directions of work on updating modern teachers’ motivation to professional activity in the conditions of changes in the system of postgraduate education are substantiated and determined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23869
Appears in Collections:Випуск 61

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trukhan.pdf330.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.