Розвиток особистості як суб’єкта інноваційної культури передбачає високий рівень свободи. В навчально–виховному процесі це, зокрема, привчає молоду людину до відповідальності за власні професійні вчинки і дії. Мало того,
в особистісно–орієнтованому навчанні свобода є одним з ключових дидактичних принципів, оскільки передбачає вибір освітніх програм, курсів, викладачів. Визначаючи внутрішні засади особистості як суб’єкта інноваційної культури,
свобода спонукає до пошукової діяльності й творчості. В них розкривається не тільки інноваційно–культурний потенціал особистості, але й можливості його подальшого розвитку. Свобода розглядається в статті як необхідна умова існування суб’єкта інноваційної культури.
Personal development as a subject of innovation culture requires a high level of freedom. In the educational process is, in particular, teaches a young person accountable for own professional actions and actions. Moreover, in the student–
centered learning freedom is one of the key principles of teaching, as it involves the choice of educational programs, courses and teachers. Defining the internal basis of personality as the subject of an innovative culture encourages freedom to search and
creativity. They revealed not only innovation and cultural potential of the individual, but also the possibility of its further development. Freedom discussed in the article as a necessary condition of existence of the subject innovation culture.
Развитие личности как субъекта инновационной культуры предполагает высокий уровень свободы. В учебно-воспитательном процессе это, в частности, приучает молодого человека к ответственности за собственные профессиональные поступки и действия. Мало того, в личностно–ориентированном обучении свобода является одним из ключевых дидактических принципов, поскольку предполагает выбор образовательных программ, курсов, преподавателей. Определяя внутренние основы личности как субъекта инновационной культуры, свобода побуждает к поисковой деятельности и творчества. В них раскрывается не только инновационно–культурный потенциал личности, но и
возможности его дальнейшего развития. Свобода рассматривается в статье как необходимое условие существования субъекта инновационной культуры.