DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23851
Title: Формування готовності до роботи в команді в майбутніх педіатрів
Authors: Карпова, М. Є.
Keywords: тренінг
робота в команді
педіатри
професійна підготовка
спільні рішення
діагностика
training
teamwork
pediatricians
vocational training
general solutions
diagnostics
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Карпова, М. Є. Формування готовності до роботи в команді в майбутніх педіатрів / М. Є. Карпова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 61-64.
Abstract: У статті здійснена спроба на основі розробки тренінгу для майбутніх педіатрів сформувати готовність до роботи в команді. Нами було вирішено продемонструвати студентам переваги командної роботи; вдосконалити спілкування в командах; навчити студента бачити себе в командній ролі, розвинути серед членів команди повагу до ролі кожного, по- ліпшити здатність приймати обмеження і використовувати сильні сторони кожного учасника; оволодіти конкретними інструментами і алгоритмами ефективної діяльності і взаємодії всередині команди. Крім зазначеного, даний тренінг містив тренувальні вправи, які майбутні педіатри виконували за зразком, інструкцією, за завданням без зразка й доклад- них указівок викладача. Тренінг був націлений на розвиток умінь досягати взаєморозуміння, злагодженості членів коман- ди; умінь вести діалог та реалізовувати технології прийняття спільних рішень. З метою оцінки ефективності тренінгу “Ефективна взаємодія в команді” до та після нього була проведена діагностика обраних показників. У цілому ефект тренінгу був зафіксований, і це дає нам підставу стверджувати, що тренінг можна використову- вати в професійній підготовці педіатрів із метою формування їх готовності до роботи в команді.
The article attempts to form a readiness for work in a team on the basis of developing a training for future pediatricians. We decided to show the students the advantages of teamwork; improve communication in teams; to teach the student to see himself in a team role, to develop respect for the role of each among the team members, improve the ability to take restrictions and use the strengths of each participant; to master specific tools and methods of effective activity and interaction within the team. In addition, this training contained training exercises future pediatricians performed on the model, instructions for the task without a sample and detailed instructions of the teacher. The training was aimed at developing skills to achieve mutual understanding, coherence of team members; the ability to conduct a dialogue and implement technologies for making joint decisions. In order to evaluate the effectiveness of the training “Effective interaction in a team”, before and after it the diagnostics of selected indicators was carried out. In general, the effect of the training was recorded and this gives us reasons to assert that the training can be used in the professional preparation of pediatricians with the aim of forming their readiness to work in a team.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23851
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpova M. E..pdf231.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.