У статті представлене теоретичне дослідження практичної складової частини професійної підготовки бакалаврів у галузі права в провідних університетах Канади. Проаналізовані форми організації навчального процесу, які використовуються для забезпечення студентів практичними вміннями та навичками, необхідними для подальшої кар’єри у галузі права. Розглядаються особливості участі студентів у роботі юридичних клінік, волонтерських організацій, у конкурсах навчальних судових засідань. Охарактеризовані можливості студентів-правників проходити практику і стажування в обраній галузі права з метою отримання доступу до здійснення юридичної практики в Канаді.
В статье представлено теоретическое исследование практической составляющей профессиональной подготовки бакалавров в области права в ведущих университетах Канады. Проанализированы формы организации учебного процесса, которые используются для обеспечения студентов практическими умениями и навыками, необходимыми для дальнейшей карьеры в области права. Рассматриваются особенности участия студентов в работе юридических клиник, волонтерских организаций, в конкурсах учебных судебных заседаний. Охарактеризованы возможности студентов-юристов проходить практику и стажировку в выбранной области права с целью получения доступа к юридической практики в Канаде.
The article represents a theoretical study of the practical component of professional training of Bachelors in law in leading Canadian universities. Analyzed organizational forms of the educational process which are used to provide students with the practical skills necessary for the further career in the field of law. The peculiarities of student’s participation in the work of legal clinics, pro bono organizations and moots are considered. Characterized law students’ opportunities to be admitted to internship and articling programs in the chosen field of law to gain access to legal practice in Canada.