DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 61 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23840
Title: Досвід формування спеціальних компетентностей під час навчання дисципліни "Наукові основи шкільного курсу математики"
Authors: Соколенко, Л. О.
Keywords: спеціальні компетентності
наукові основи
шкільний курс математики
рівняння
предикат
функція
відображення
специальные компетентности
научные основы
школьный курс математики
уравнение
функция
отображение
special competencies
scientific foundations
school mathematics course
equation
predicate
function
into mapping
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Соколенко, Л. О. Досвід формування спеціальних компетентностей під час навчання дисципліни "Наукові основи шкільного курсу математики" / Л. О. Соколенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 264-269.
Abstract: Спеціальні компетентності, під якими розуміють володіння власне професійною діяльністю на достатньо високому рівні, здатність проектувати свій подальший професійний розвиток, належать до численних видів фахових компетентностей вчителя. Їх формування у студентів, які опановують спеціальність 014.04 "Середня освіта (Математика)" в університетах, відбувається, зокрема, під час засвоєння дисциплін, на яких шкільний курс математики розглядається з позицій загальних ідей та понять фундаментальних наук, що складають її основу. У даній статті ми описуємо досвід формування спеціальних компетентностей під час навчання дисципліни "Наукові основи шкільного курсу математики" студентів-магістрантів Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Визначивши ряд спеціальних компетентностей, ми обґрунтовуємо, ілюструючи їх конкретними прикладами, що саме такими компетентностями повинен володіти вчитель математики, здатний здійснювати професійну діяльність на високому рівні.
Специальные компетентности, под которыми понимают владение собственно профессиональной деятельностью на достаточно высоком уровне, способность проектировать свое дальнейшее профессиональное развитие, относятся к многочисленным видам профессиональных компетентностей учителя. Их формирование у студентов, овладевающих специальностью 014.04 "Среднее образование (Математика)" в университетах, происходит, в частности, при усвоении дисциплин, на которых школьный курс математики рассматривается с позиций общих идей и понятий фундаментальных наук, составляющих ее основу. В данной статье мы описываем опыт формирования специальных компетентностей при обучении дисциплине "Научные основы школьного курса математики" студентов-магистрантов Национального университета "Черниговский коллегиум" имени Т. Г. Шевченко. Определив ряд специальных компетентностей, мы обосновываем, иллюстрируя их конкретными примерами, что именно такими компетентностями должен обладать учитель математики, способный осуществлять профессиональную деятельность на высоком уровне.
Special competencies, which are understood to be the possession of their own professional activities at a sufficiently high plant, the ability to design their further professional development, relate to the multiplicity types of professional competencies of the teacher. Their formation at the students who study the specialty 014.04. "Secondary education (Mathematics)" at universities, occurs, in particular, in the mastering of disciplines in which the school course of mathematics is considered from the standpoint of general ideas and concepts of basic sciences that make up its basis. In this article we describe the experience of forming special competencies during the study of the discipline "Scientific Fundamentals of the School Course of Mathematics" of undergraduate students of the National University "Chernihiv Collegium" named after T. G. Shevchenko. Having determined a number of special competencies, we substantiate them by illustrating their concrete examples, what the mathematics teacher should have, exactly, these competences, to be able to carry out professional activities on the high plane.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23840
Appears in Collections:Випуск 61

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokolenko.pdf388.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.