У статті висвітлено необхідність застосування факультативного навчання як необхідної складової частини формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів фінансово-економічних спеціальностей. Обґрунтовано на основі перерахованих проблем ефективність впровадження зазначеної форми, основним складником якої є узгодженість програми запропонованого гуртка із тематикою кафедр профільних дисциплін фінансово-економічного спрямування. Висвітлені основні переваги даної форми навчальної роботи, завдяки яким будуть отримані необхідні знання, вміння та навички щодо формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців фінансово-економічної галузі.
В статье освещена необходимость применения факультативного обучения как необходимой составляющей формирования иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности будущих бакалавров финансово-экономических специальностей. Обоснованы перечисленные существующие проблемы эффективности внедрения указанной формы, основной составляющей которой является согласованность программы предложенного кружка с тематикой кафедр профильных дисциплин финансово-экономического направления. Освещены основные преимущества данной формы учебной работы, благодаря которым будут получены необходимые знания, умения и навыки по формированию иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности будущих специалистов финансово-экономической области.
The article outlines the necessity of applying optional education as a necessary component of the formation of foreign-language professional communicative competence of future bachelors of financial and economic specialties. The efficiency of the implementation of the mentioned form, the main component of which is the coherence of the program of the invitee circle with the subjects of the departments of specialized disciplines of the financial and economic direction, is substantiated on the basis of the listed problems in modern training. The main advantages of this form of educational work are highlighted, due to which the necessary knowledge, skills and abilities for the formation of foreign language professional communicative competence of future specialists of the financial and economic branch will be obtained.