У статті розроблено і теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів, докладно розглянуто та схарактеризовано її структурні компоненти, визначено педагогічні умови ефективної реалізації навчально-виховного процесу, подано схему означеної моделі. Автором доведено, що всі елементи моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтер-активної навчальної взаємодії учнів взаємопов’язані і взаємозумовлені, що підтверджує її цілісність і системність.
В статье разработана и теоретически обоснована модель подготовки будущих учителей начальной школы к организации интерактивного учебного взаимодействия учащихся, подробно рассмотрены и охарактеризованы ее структурные компоненты, определены педагогические условия эффективной реализации учебно-воспитательного процесса, представлена схема указанной модели. Автором доказано, что все элементы модели подготовки будущих учителей начальной школы к организации интерактивного учебного взаимодействия учащихся взаимосвязаны и взаимообусловлены, что подтверждает ее целостность и системность.
In the article develops and theoretically substantiates the model of training of future primary school teachers to the organization of interactive educational interaction of pupils, elaborates its structural components of it are considered and characterized, pedagogical conditions of effective implementation of the educational process are determined, the scheme of the specified model is provided. The author is proved that all elements of the model of training of future primary school teachers to the organization of interactive educational interaction of pupils are interrelated and interdependent, which confirms its integrity and consistency.