Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Когнітивно-змістова компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опалюк, Т. Л.
dc.date.accessioned 2019-03-22T11:53:51Z
dc.date.available 2019-03-22T11:53:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Опалюк, Т. Л. Когнітивно-змістова компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Л. Опалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 218-223. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23794
dc.description.abstract У статті проаналізовано проблему формування й оптимізації когнітивно-змістового компоненту в структурі соціальної рефлексії, узагальнюючи результати досліджень вітчизняних і зарубіжних науковців та проектуючи їх системотворчі позиції щодо особливостей професійно-педагогічної підготовки вчителя. Трактується сутність змісту соціальної рефлексії та її структурна організація на основі системного, синергетичного, голістичного підходів, у комплексі рефлексійно-особистісних, рефлексійно-інтелектуальних, рефлексійно-кооперативних і рефлексійно-комунікативних складових частин. Схарактеризовано когнітивно-процесуальні аспекти реалізації змісту соціальної рефлексії, акцентовано увагу на необхідності підготовки викладачів вишів до реалізації складних соціально-рефлексійних функцій у системі професійно-педагогічної освіти. ua
dc.description.abstract В статье проанализирована проблема формирования и оптимизации когнитивно-смыслового компонента в структуре социальной рефлексии, обобщая результаты исследований отечественных и зарубежных ученых и проецируя их системообразующей позиции относительно особенностей профессионально-педагогической подготовки учителя. Трактуется сущность содержания социальной рефлексии и ее структурная организация на основе системного, синергетического, голистичного подходов в комплексе рефлексионно-личностных, рефлексионно-интеллектуальных, рефлексивно-кооперативных и рефлексивных коммуникативных составляющих. Охарактеризовано когнитивно-процессуальные аспекты реализации содержания социальной рефлексии, акцентировано внимание на необходимости подготовки преподавателей вузов к реализации сложных социально-рефлексивных функций в системе профессионально-педагогического образования. ua
dc.description.abstract The article analyzes the problem of the formation and optimization of the cognitive and semantic component in the structure of social reflection, summing up the results of domestic and foreign scientists’ research and focusing their system-based positions on the peculiarities of teacher's professional and pedagogical preparation. The essence of the content of social reflection and its structural organization is interpreted based on the system-syncretic, holistic approaches together with the reflexive and personal, reflexive and intellectual, reflexive and cooperative, and reflexive and communicative components. In this article the cognitive-procedural aspects of the implementation of the content of social reflection are described, Special attention is paid to the necessity to train teachers of higher education institutions to implement complex socio-reflexive functions in the system of professional education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальна рефлексія ua
dc.subject когнітивні процеси ua
dc.subject когнітивно-змістовий компонент ua
dc.subject компетентності ua
dc.subject синергетичний підхід ua
dc.subject базові освітні конструкти ua
dc.subject социальная рефлексия ua
dc.subject когнитивные процессы ua
dc.subject когнитивно-содержательный компонент ua
dc.subject компетентности ua
dc.subject синергетический подход ua
dc.subject базовые образовательные конструкты ua
dc.subject social reflection ua
dc.subject cognitive processes ua
dc.subject cognitiveand semantic component ua
dc.subject competence ua
dc.subject synergetic approach ua
dc.subject basic educational constructs ua
dc.subject.classification 316.3:159.955.4:378.011.3-051 ua
dc.title Когнітивно-змістова компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу