Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зарубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітньому закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власенко, О. М.
dc.date.accessioned 2019-03-22T11:41:17Z
dc.date.available 2019-03-22T11:41:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Власенко, О. М. Зарубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітньому закладі / О. М. Власенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 34-37. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23787
dc.description.abstract У статті розглянуті сучасні підходи до визначення поняття “активна громадянська позиція”, “громадянське суспіль- ство”, “громадянські цінності”, “активний громадянин”; виділені основні ознаки активного громадянства в зарубіжних концепціях. Автор досліджує теоретичні погляди зарубіжних вчених із проблеми громадянськості, системи громадян- ських цінностей в науковій літературі, визначає характерні особливості різних зарубіжних наукових теорій у контексті проблеми формування активної громадянської позиції в освітньому середовищі навчального закладу. Автор розглядає за- рубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітніх закладах, зазначає, що в даний час загаль- новизнаною є необхідність громадянського виховання молоді, розробки єдиної державної політики в галузі громадянської освіти, громадянської ідеології, яка б консолідувала українське суспільство на основі громадянських цінностей. ua
dc.description.abstract The article deals with modern approaches to the definition of «active citizenship”, “civil society”, “citizenship values”, “active citizen”; the main features of active citizenship in foreign concepts are highlighted. The author investigates the theoretical views of foreign scientists on the issue of citizenship, the system of citizenship values in the scientific literature, defines characteristic features of various foreign scientific theories in the context of the problem of forming an active civic position in the educational environment of an educational institution. The author examines foreign models of formation of an active citizenship attitude of pupils in educational institutions, notes that at present, the need for citizenship education of young people, the development of a unified state policy in the field of citizenship education, and a citizenship ideology that could consolidate Ukrainian society on the basis of citizenship values is universaly accepted. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject громадянське суспільство ua
dc.subject громадянськість ua
dc.subject громадянська освіта ua
dc.subject громадянське виховання ua
dc.subject активна громадянська позиція ua
dc.subject громадянські цінності ua
dc.subject школярі ua
dc.subject освітній заклад ua
dc.subject civil society ua
dc.subject citizenship ua
dc.subject citizenship education ua
dc.subject citizenship education ua
dc.subject active citizenship position ua
dc.subject citizenship values ua
dc.subject students ua
dc.subject educational institutions ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Зарубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітньому закладі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу