Прийняття теорії активності як теоретичної основи дає змогу ознайомитись із процесом використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) учителями біології та природознавства, та зрозуміти, як вони використовують ІКТ у своїх класах. Крім того, застосування теорії активності до навчальної практики може сприяти технологічній творчості та співпраці вчителів один з одним. Деякі з дослідників використовували цю теорію для розуміння процесів, за допомогою яких діяльність формується за своїми різними рівнями контекстів у системах діяльності. Більшість літературних джерел указують на необхідність вчителям біології та природознавства зрозуміти те, як теорія активності може бути пов’язана з використанням ІКТ у класі. Теорія активності може бути використана для вивчення технологічних питань у процесі інтеграції ІКТ на рівні класу. У своєму дослідженні ми встановили сім компонентів моделі теорії активності, необхідних для розуміння вчителями біології та природознавства, використанням ІКТ на уроках із точки зору того, як вчителі діляться ресурсами тощо.
Принятие теории активности как теоретической основы дает возможность ознакомиться с процессом использования информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) учителями биологии и природоведения, и понять то, как они используют ИКТ в своих классах. Кроме того, применение теории активности в учебной практике может способствовать технологическому творчеству и сотрудничеству учителей друг с другом. Исследователи использовали эту теорию для понимания процессов, с помощью которых деятельность формируется по своим различным уровням контекстов в системах деятельности. Большинство литературных источников указывают на необходимость учителям биологии и природоведения понять то, как теория активности может быть связана с использованием ИКТ в классе. Теория активности может быть использована для изучения технологических вопросов в процессе интеграции ИКТ на уровне класса. В своем исследовании мы установили, семь компонентов модели теории активности, которые полезны для понимания учителями биологии и природоведения использования ИКТ на уроках с точки зрения того, как учителя делятся ресурсами и тому подобное.
Adopting the theory of activity as a theoretical basis makes it possible to get acquainted with the process of using information and communication technologies (ICT) by teachers of biology and natural history, and to understand how they use ICT in their classes. In addition, the application of the theory of activity in educational practice can contribute to the technological creativity and cooperation of teachers with each other. A number of researchers used this theory to understand the processes by which activity is formed according to its different levels of contexts in the systems of activity. Most literary sources point to the need for biology and nature scientists to understand how the theory of activity can be related to the use of ICT in the classroom. The theory of activity can be used to study technological issues in the process of integrating ICT at the class level. In our study, we established the seven components of the activity theory model that are useful for teachers of biology and the study of nature using ICT in lessons in terms of how teachers share resources and the like.