У статті розглядаються наукові підходи до розуміння феномену «толерантність». Наводиться низка чинників, які суттєво впливають на формування толерантності у студентів. Як шлях до формування толерантності пропонуються відмова від соціальних упереджень, негативних соціальних стереотипів, вироблення об’єктивного ставлення до людини незалежно від її індивідуальних особливостей, формування умінь і навичок толерантної міжособистісної взаємодії, використання лекційних, дискусійних, ігрових форм і тренінгів у навчально-виховній роботі. Розкривається специфіка формування толерантності в іноземних студентів у процесі навчання у полікультурному середовищі українського закладу вищої освіти на прикладі досвіду роботи кафедри мовної підготовки Харківського національного автомобільно-дорожнього університету.
Scientific approaches to the definition of the phenomenon of "tolerance", the types and forms of this phenomenon is considers in the article. A number of factors that significantly influence the formation of tolerance among students of institutions of higher education are presented. As ways of forming tolerance, the rejection of social prejudices, negative social stereotypes, the development of an objective attitude to any person, regardless of its individual characteristics, the development of the abilities and skills of tolerant interpersonal interaction, the use of lecture, discussion, game forms and training in teaching and educational work for formation of tolerance are offered.