Сьогодення професійної освіти пов’язане з активним впровадженням у педагогічний процес нової освітньої концепції – компетентнісного підходу. Варто вказати, що домінуючою ідеєю компетентнісної освіти є підготовка всебічно розвиненої особистості засобами інноваційних технологій навчання. Зважаючи на це, сучасні педагогічні технології мають бути спрямовані не лише на формування високих рівнів професійних знань, умінь та навичок випускників університетів, а й на виховання у них відповідальності, ініціативи, вольових якостей, здатностей самостійно опановувати нові галузі знань. У статті обґрунтовано педагогічні умови, які впливають на ефективність формування самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки. Визначено їх значення для здійснення майбутньої професійної діяльності та саморозвитку викладачів економіки.
Настоящее профессионального образования связано с активным внедрением в педагогический процесс новой образовательной концепции – компетентностного подхода. Следует указать, что доминантной идеей компетентностного образования является подготовка всесторонне развитой личности средствами творчески действенного обучения. Несмотря на это, современные педагогические технологии должны быть направлены не только на формирование высоких уровней профессиональных знаний, умений и навыков выпускников университетов, но и на воспитание у них ответственности, инициативы, волевых качеств, способностей самостоятельно осваивать новые области знаний. В статье обоснованы педагогические условия, влияющие на эффективность формирования самообразовательной компетентности будущих преподавателей экономики. Определено их значение для осуществления будущей профессиональной деятельности и саморазвития преподавателей экономики.
Today vocational education is associated with active introduction in pedagogical process of new educational concept is competence approach. Worth pointing out that the dominant idea of competence-based education is the training of comprehensively developed personality by means of innovative learning technologies. Despite this, modern educational technology should be directed not only to the formation of high levels of professional knowledge and skills of University graduates, but also on instilling in them responsibility, initiative, strong-willed qualities, abilities to learn new domain knowledge. In the article the pedagogical conditions that influence the efficiency of formation of self-educational competence of future lecturers of economics. Determined by their importance for the implementation of future professional activity and self-development of lecturers of economics.