У статті висвітлено результати експерименту з впровадження педагогічних умов формування ціннісних орієнтацій (креативності, комунікативності, біоетики, емпатії, патріотизму) у майбутніх вчителів музики у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу («Історія України», «Основи філософських знань», «Основи екології», «Педагогіка і психологія», «Культурологія», «Соціологія») та під час позааудиторної роботи. Автор розглядає результати констатувального та формувального етапів експерименту у порівняльному аспекті: зіставляються відсоткові дані обох етапів. Експериментом було охоплено 300 студентів Бахмутського коледжу мистецтв імені Івана Карабиця та ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», умовно поділених на контрольну та експериментальну групу по 150 респондентів у кожній. Автор аналізує результати експерименту за діяльнісним та рефлексивним критерієм у контрольній та експериментальній групах студентів, обґрунтовуючи позитивну динаміку експерименту; визначає можливий вектор подальшого дослідження.
The article highlights the results of the experiment from introduction of pedagogical conditions of formation of value orientations (creativity, communicative, bioethics, empathy, patriotism) in the future music teachers in the process of studying the
social and humanities cycle ("History of Ukraine", "Fundamentals of philosophical knowledge", "Fundamentals of ecology", "Pedagogy and Psychology", "Cultural Studies", "Sociology") and during extracurricular work. The author examines the results
of verifying and forming stages of the experiment in comparative perspective: compared percentages of both stages. Еxperiment covered 300 students from Bakhmut College of Arts named after Ivan Karabits and DHEE "Donbas State Pedagogical University", roughly divided into control and experimental group of 150 respondents in each group. The author analysis the results of the experiment by active and reflexive criterions, justifies the positive dynamics of experiment, determines the future direction of research.