DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет менеджменту освіти та науки » Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23690
Title: Технологія розвитку словесної творчості засобом міжпредметної інтеграції в системі компетентнісної освіти
Other Titles: Технология развития словесного творчества посредством межпредметной интеграции в системе компетентносного образования
Interdisciplinary integration in the competence of education
Authors: Лобанчук, Олена Анатоліївна
Keywords: міжпредметна інтеграція
розвиток
види мистецтв
види художньої діяльності
засоби розвитку мовлення
природовідповідність
проектна діяльність
компетентність
межпредметная интеграция
развитие
виды искусств
виды художественной деятельности
средства развития речи
природосообразность
проектная деятельность
компетентность
interdisciplinary integration
development
arts
forms of artistic activity
speech development tools
the natural correspondence
project activity
competence
Issue Date: 2013
Publisher: ВІР УАН
Citation: Лобанчук, О. А. Технологія розвитку словесної творчості засобом міжпредметної інтеграції в системі компетентнісної освіти / О. А. Лобанчук // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ВІР УАН, 2013. - Вип. 70 (3). - С. 664-669.
Abstract: До питання про сутність міжпредметної інтеграції, яка сприяє розвитку особистісно зорієнтованого креативного підходута перспективних шляхів реалізації провідних функцій особистісно зорієнтованої освіти, і, передусім, її домінантного принципу – природовідповідності.
К вопросу о сущности межпредметной интеграции, которая содействует развитию личностно ориентированного креативного подхода и перспективных путей реализации основных функций личностно ориентированного образования, и прежде всего его доминирующего принципа - природосообразости.
On the essence of interdisciplinary integration that promotes individually oriented creative approach and promising ways of leading features of personality –oriented education, and especially its dominant principle – pryrodovidpovidnosti.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23690
Appears in Collections:Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lobanchuk.pdfосновна стаття4.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.