Publication:
Аксіологічні індикатори підвищення якості освіти та професійних компетенцій сучасного педагога

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Гончаров, Володимир Іванович

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ВІР УАН

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Формування учителя нового типу неможливе без залучення студентів не лише до системи цінностей гуманізації і демократизації нашого суспільства, що декларуються в законодавчих і правових документах, але і до конкретних регіональних особливостей аксіологічної характеристики педагогічної науки.
Формирование учителя нового типа невозможно без привлечения студентов не только к системе ценностей гуманизации и демократизации нашего общества, что декларируются в законодательных и правовых документах, но и к конкретным региональным особенностям характеристики аксиологии педагогической науки.
Forming of teacher of new type is impossible without bringing in of students not only to the system of values of humanizing and democratization of our society, that declared in legislative and legal documents but also to the concrete regional features of description of axiology of pedagogical science.

Description

Keywords

аксіологічні індикатори, якість освіти, компетенції, индикаторы аксиологий, качество образования, компетенции, indicators of axiology, quality of education, competense

Citation

Гончаров, В. І. Аксіологічні індикатори підвищення якості освіти та професійних компетенцій сучасного педагога / В. І. Гончаров// Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ВІР УАН, 2013. - Вип. 70 (3). - С. 626-631.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By