У статті розглянуто актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано, що сьогодні Концепція нової української школи і Концепція розвитку педагогічної освіти висувають нові завдання до системи шкільної освіти, задають новий вектор підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Процес підготовки фахівців нової якості розглядаємо як реакцію на об’єктивні тенденції трансформації початкової школи в умовах її інформатизації. Визначено основні етапи процесу підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій: базовий, основний, продуктивно-коригувальний. Висвітлено сутність й конкретизовано зміст кожного з етапів підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій.
В статье автор рассматривает актуальные проблемы подготовки будущих учителей начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий. Выяснено, что сегодня Концепция новой украинской школы и Концепция развития педагогического образования выдвигают новые задачи в системе школьного образования, задают новый вектор подготовки будущего учителя начальной школы. Процесс подготовки специалистов нового качества рассматриваем как реакцию на объективные тенденции трансформации начальной школы в условиях ее информатизации. Определены основные этапы процесса подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий, а именно: базовый, основной и продуктивно-корректирующий этапы. Освещены сущность и конкретизировано содержание каждого из этапов подготовки будущего учителя начальной школы к использованию информационно-коммуникационных технологий.
In the article the author considers actual problems of training of future primary school teachers to use ICTs. It is revealed that today the Concept of the new Ukrainian school and the Concept of the development of pedagogical education put forward new tasks for the system of school education, ask a new vector for the preparation of the future teacher of elementary school. The process of training specialists of a new quality is seen as a reaction to the objective tendencies of the transformation of the elementary school in the conditions of its informatization. The main phases of the process of training of future primary school teachers to use ICTs in professional and pedagogical activity – basic, main and productive-correctional stages are determined. The essence and specificity of the content of each of the stages of training of future primary school teachers to use ICTs are highlighted.