Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в системі неперервної освіти як запорука самозбереження людини

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартіросян, О. І.
dc.contributor.author Порошина, В. Д.
dc.contributor.author Ларіна, О. О.
dc.date.accessioned 2019-03-12T14:01:30Z
dc.date.available 2019-03-12T14:01:30Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мартіросян, О. І. Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в системі неперервної освіти як запорука самозбереження людини / О. І. Мартіросян, В. Д. Порошина, О. О. Ларіна // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 176-185. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23587
dc.description.abstract На основі історико-педагогічних джерел та освітньо-соціологічних досліджень автори у статті аналізують і стверджують, що саме освіта дорослих, їх навчання та новітні методи в науці андрагогіка, є запорукою самозбереження дорослої людини, її знань та професійного досвіду. Автори стверджують, що освіта дорослих – це неперервний процес накопичення знань, досвіду та формування життєвої активної позиції; доводять, що на сучасному етапі освіта дорослих є соціальним феноменом, який формує інтелект суспільства. Необхідне утвердження світоглядної позиції дорослої людини, філософського підходу до процесу навчання, професійного зростання, самовизначення, самоосвіти як базису для збереження самої себе, де пріоритетною темою для проведення наукових і соціологічних досліджень, конференцій, конгресів тренінгів, семінарів психолого-педагогічних досліджень, буде доросла людина з активною життєвою позицією і життєвим досвідом. ua
dc.description.abstract On the basis of historical-pedagogical sources and educational-sociological investigations the authors on the article analyze and assert that exactly the adult education, their study and new methods on a science andragogy is the guarantee of a grown – up person self – preservation, his knowledge and professional experience. The authors claim that the education of adults is an endless process of knowledge and experience storage and formation of a life active position. The authors claim and prove that on a modern stage the adult education is a social phenomenon that forms society intellect. Necessary claim of world view position of the grown man, philosophical going near the process of studies, professional increase, selfdetermination, self-education as base for maintenance itself, where a priority theme for realization of scientific and sociological researches, conferences, congresses of training, seminars of psychologicalpedagogical researches will be the grown man with active vital position and vital experience. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальне середовище ua
dc.subject інтелект нації ua
dc.subject громадянське суспільства ua
dc.subject педагогічні технології ua
dc.subject освіта дорослих ua
dc.subject неперервна освіта ua
dc.subject самозбереження людини ua
dc.subject study environment ua
dc.subject nation intellect ua
dc.subject citizen society ua
dc.subject pedagogical technologies ua
dc.subject adult education ua
dc.subject endless education ua
dc.subject person’s self – preservation ua
dc.subject.classification 37.013.83:374.7]:179.7 ua
dc.title Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в системі неперервної освіти як запорука самозбереження людини ua
dc.title.alternative Modern tendencies of the development of adult education of endless education as a guarantee of a person’s self - preservation ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу