Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тесленков, О. Ю.
dc.date.accessioned 2019-03-11T10:41:04Z
dc.date.available 2019-03-11T10:41:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Тесленков, О. Ю. Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 212-219. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23546
dc.description.abstract У статті проаналізовано сутність поняття “умова”, “педагогічна умова”. Визначено та розкрито педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: усвідомлення значущості професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання; занурення студентів у синергетичне середовище навчально-виховного процесу вищого навчального закладу; самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців в контексті професійної самоорганізації. Автором зазначено, що професійна самоорганізація майбутніх учителів фізичного виховання представляє собою інтегрально- динамічне утворення, що спрямоване на активне самостворення себе як педагога і втілено в усвідомленні значущості мотивації поведінки, накопиченні професійних знань, сформованості вмінь та навичок з самоорганізації, самовдосконалення та саморозвитку особистісних якостей, успішному плануванні, контролюванні і коригуванні самостійної навчальної діяльності і реалізовано в упорядкованості професійного зростання. ua
dc.description.abstract Essence of concept “condition”, “pedagogical condition, is analysed in the article”. Certain and exposed pedagogical terms of forming of professional self-organization of future teachers of physical education, namely: awareness of meaningfulness of professional self-organization of future teachers of physical education; immersion of students in the sinergistical environment of educational process of higher educational establishment; self-perfection is professional meaningful qualities of future specialists in the context of professional self-organization. It is marked an author, that professional self-organization of future teachers of physical education is integral-dynamic education, which is directed on active self creation itself as a teacher and incarnate in the awareness of meaningfulness of motivation of conduct, accumulation of professional knowledges, formed of abilities and skills from self-organization, selfperfection and self-organization of personality qualities, successful planning, controlling and correction of independent educational activity and realized in efficiency of professional growth. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject професійна самоорганізація ua
dc.subject синергетичні принципи ua
dc.subject майбутні учителі фізичного виховання ua
dc.subject pedagogical terms ua
dc.subject professional self-organization ua
dc.subject sinergistical principles ua
dc.subject future teachers of physical education ua
dc.subject.classification 378.+37.037.+796.071.4-0.27.561 ua
dc.title Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу