Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Акмеологічний підхід до особистісно-професійного самовдосконалення засобами самопізнання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черкашина, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-03-11T10:14:16Z
dc.date.available 2019-03-11T10:14:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Черкашина, Т. В. Акмеологічний підхід до особистісно-професійного самовдосконалення засобами самопізнання / Т. В. Черкашина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 242-246. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23541
dc.description.abstract У статті акцентовано акмеологічний підхід особистісно-професійного самовдосконалення суб’єкта педагогічної діяльності засобами самопізнання, розкрито основні напрями "акме" досягнень особистості педагога в його професійному зростанні, представлені рівневі інтегративні характеристики особистісно-професійного самовдосконалення в контексті акмеологічних інваріантів професіоналізму. Розкрита специфіка акмеологічного підходу в інтеграції наукових знань із психології, філософії освіти, педагогіки, соціології, синергетики у взаємозв’язку об’єктивних і суб’єктивних складників розвитку людини. Окреслено мету та головне завдання, наголошено необхідність створення методологічного інструментарію, який давав би змогу виявляти рівень особистісно-професійних досягнень суб’єктів педагогічної діяльності в контексті акмеології. Підкреслено роль об’єктивної самооцінки як внутрішнього регулятора індивідуального ресурсу сил педагога, спрямованого до системного самовдосконалення. ua
dc.description.abstract В статье акцентирован акмеологический подход личностно-профессионального самосовершенствования субъекта педагогической деятельности средствами самопознания, раскрыты основные направления "акме" достижений личности педагога в его профессиональном росте, представлены уровневые интегративные характеристики личностно-профессионального самосовершенствования в контексте акмеологических инвариантов профессионализма. Раскрыта специфика акмеологического подхода в интеграции научных знаний психологии, философии образования, педагогики, социологии, синергетики во взаимосвязи объективных и субъективных составляющих развития человека. Подчеркнута необходимость создания методологического инструментария, позволяющего выявить уровень личностно-профессиональных достижений субъекта педагогической деятельности. Акцентировано значение объективации самооценки как внутреннего регулятора индивидуального ресурса сил разумно мыслящего педагога, устремленного к системному самосовершенствованию. ua
dc.description.abstract The article deals with acmeological approach to the personal and professional self-improvement of a subject of pedagogical activity on the basis of self-cognition; here are described basic directions of the "acme"-achievements of the teacher’s personality in his professional growth, performed the integrative characteristics of the personal and professional self-improvement in accordance with the acmeological invariants of professionalism. Here is discovered the specificity of the acmeological approach in integration of scientific knowledge in psychology, philosophy of education, pedagogics, sociologics, synergetics in interrelation of objective and subjective components of human development in the educational environment. The purpose and the main task in the context of acmeology is outlined, the stress is made to the need of creating methodological tools for the identifying the level of personal and professional of a subject of pedagogical activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject акмеологічний підхід ua
dc.subject особистісно-професійне самовдосконалення ua
dc.subject самопізнання ua
dc.subject професійне зростання ua
dc.subject рівневі інтегративні характеристики ua
dc.subject акмеологический подход ua
dc.subject интегративные уровневые характеристики ua
dc.subject личностно-профессиональное самосовершенствование ua
dc.subject самопознание ua
dc.subject профессиональный рост ua
dc.subject acmeological approach ua
dc.subject personal and professional self-improvement ua
dc.subject self-cognition ua
dc.subject professional growth ua
dc.subject integrative characteristics ua
dc.subject.classification 378:177 ua
dc.title Акмеологічний підхід до особистісно-професійного самовдосконалення засобами самопізнання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу