У статті обґрунтовано психолого-педагогічні засади інтеграції змісту професійної
підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій як положення щодо неперервності
професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій; психологічного супроводу
розробки інтеграції змісту професійної підготовки; науково-методичного забезпечення інтеграції
змісту навчального процесу; забезпечення відповідного навчального середовища; діагностики
результатів інтеграції змісту професійної підготовки; результативності інтеграції змісту
професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій.
In the article pedagogical principles of integration of maintenance of professional preparation of
future specialists are grounded a psikhologo on information technologies as position in relation to
continuity of professional preparation of future specialists on information technologies; psychological
accompaniment of development of integration of maintenance of professional preparation; scientifically
methodical providing of integration of maintenance of educational process; providing of the proper
educational environment; diagnosticians of results of integration of maintenance of professional
preparation; to effectiveness of integration of maintenance of professional preparation of future specialists
on information technologies.