DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 62 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23512
Title: Деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі професійної підготовки майбутніх учителів музики
Authors: Томашівська, М. М.
Keywords: компетентнісний підхід
музичне мистецтво
майбутній учитель музики
професійна компетентність
педагогічна діяльність
учитель-фахівець
будущий учитель музыки
компетентностный подход
музыкальное искусство
профессиональная компетентность
педагогическая деятельность
учитель-специалист
competence approach
musical art
future teacher of music
professional competence
pedagogical activity
teacher-specialist
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Томашівська, М. М. Деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі професійної підготовки майбутніх учителів музики / М. М. Томашівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 219-222.
Abstract: У статті розглядаються теоретико-методологічні аспекти застосування компетентнісного підходу в системі професійної освіти майбутніх учителів музики. Реалізація компетентнісного підходу в освітньому процесі орієнтована на підготовку до професійної діяльності кваліфікованого фахівця, особистості креативної, з гнучким та критичним мисленням, здатної до неперервної самоосвіти та саморозвитку. Автор досліджує умови та механізм формування професійно-педагогічних компетенцій майбутніх учителів музики, з’ясовує суть та структуру професійно-педагогічних компетенцій майбутніх учителів як систему їхніх професійних функцій, що ґрунтується на знаннях, досвіді, цінностях, набутих у процесі навчання. У статті проаналізовано основні концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті, які становлять основу нашого дослідження.
Статья рассматривает теоретико-методологические аспекты применения компетентностного подхода в системе профессионального образования будущих учителей музыки. Реализация компетентностного подхода в образовательном процессе ориентирована на подготовку квалифицированного специалиста, личности креативной, с гибким, критическим мышлением, способной к непрерывному самообразованию и саморазвитию. Автор анализирует условия и механизмы формирования профессионально-педагогических компетенций будущих учителей музыки, рассматривает суть и структуру профессионально-педагогических компетенций будущих учителей как систему их профессиональных функций, которые базируются на знаниях, опыте, ценностях, приобретенных в процессе обучения. В статье анализируются основные концептуальные условия компетентносного подхода в современном образовании, которые составляют основу нашего исследования.
The article deals with theoretical and methodological aspects of the application of the competence approach in the system of vocational education of future music teachers. The implementation of the competence approach in the educational process is focused on the preparation for a professional activity of a qualified specialist, a creative person, with a flexible and critical thinking, capable of continuous self-education and self-development. The author examines the conditions and mechanism for the formation of vocational and pedagogical competences of future music teachers. Finds the essence and structure of vocational and pedagogical competences of future teachers as a system of their professional functions, based on knowledge, experience, values acquired during the learning process. The article analyzes the basic conceptual foundations of the competence approach in modern education, which form the basis of our research.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23512
Appears in Collections:Випуск 62

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomashivska.pdf335.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.