DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 62 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23473
Title: Структура та зміст професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії
Authors: Суворова, Я. В.
Keywords: професійна компетентність
фізична терапія
фізична реабілітація
знання
вміння
професійні функції
професійно важливі якості
профессиональная компетентность
физическая терапия
физическая реабилитация
знания
умения
профессиональные функции
профессионально важные качества
professional competence
physical therapy
physical rehabilitation
knowledge
skills
professional functions
professionally important skills
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Суворова, Я. В. Структура та зміст професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії / Я. В. Суворова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 194-198.
Abstract: Стаття присвячена проблемі визначення структури і змісту професійної компетентності фахівців з фізичної терапії. У статті розглянуто поняття "фізична терапія (фізіотерапія)" та "фізична реабілітація" з позицій міжнародної та вітчизняної науки і практики, визначено особливості їх тлумачення. Проаналізовано міжнародний досвід підготовки фахівців з фізичної терапії. Виокремлено і розглянуто професійні функції фахівця з фізичної терапії. Конкретизовано види діяльності даного фахівця; розкрито особливості клінічного і позаклінічного напрямів професійної діяльності фізичного терапевта. Розглянуто зміст загальних та професійних компетентностей фахівців з фізичної терапії. На підставі узагальнення програмних результатів навчання, в структурі професійної компетентності фахівця з фізичної терапії виділено компетентності: науково-методичні, особистісні, медико-біологічні, реабілітаційні та терапевтичні, психолого-педагогічні. Виокремлено групи професійно важливих якостей фізичного терапевта (моральні, комунікативні, когнітивні, емоційно-вольові та ін.), які сприяють ефективному здійсненню професійної діяльності.
Статья посвящена проблеме определения структуры и содержания профессиональной компетентности специалистов по физической терапии. В статье рассмотрено понятие "физическая терапия (физиотерапия)" и "физическая реабилитация" с позиций международной и отечественной науки и практики, определены особенности их толкования. Проанализирован международный опыт подготовки специалистов по физической терапии. Выделены и рассмотрены профессиональные функции специалиста по физической терапии. Конкретизированы виды деятельности данного специалиста; раскрыты особенности клинического и внеклинического направлений профессиональной деятельности физического терапевта. Рассмотрено содержание общих и профессиональных компетенций специалистов по физической терапии. На основании обобщения программных результатов обучения, в структуре профессиональной компетентности специалиста по физической терапии выделены компетентности: научно-методические, личностные, медико-биологические, реабилитационные и терапевтические, психолого-педагогические. Выделены группы профессионально важных качеств физического терапевта (нравственные, коммуникативные, когнитивные, эмоционально-волевые и др.), которые способствуют эффективному осуществлению профессиональной деятельности.
The article is devoted to the problem of determining the structure and content of professional competence of specialists for physical therapy. The article deals with the concept of "physical therapy (physiotherapy)" and "physical rehabilitation" from the standpoint of international and domestic science and practice, and specifies the features of their interpretation. The international experience of training specialists for physical therapy was analyzing. The professional functions of a specialist in physical therapy were distinguished and examined. The types of activity of this specialist were specified: The features of clinical and non clinical directions of professional activity of the physical therapist were revealed. The content of general and professional competencies of specialists for physical therapy was considered. Based on the generalization of the program results of training, competence in the structure of the professional competence of a specialist for physical therapy is allocated: scientific and methodological, personal, medical and biological, rehabilitation and therapeutic, psychological and pedagogical. Groups of professionally important skills of the physical therapist (moral, communicative, cognitive, emotional, etc.), which promote effective realization of professional activity were allocated.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23473
Appears in Collections:Випуск 62

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suvorova.pdf385.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.